We hebben 2 auto's. Dus heb ik 2 autostoeltjes moeten kopen. Maxi Cosi Tobi 259,- en Romer King TS 189,- Maxi Cosi Tobi is de beste getest. Maar ik vond deze wel erg duur om er 2 van te kopen.
heb deze ook 2x (2 auto's) daarover 2 leuke kleurige badstofhoezen zodat het makkelijk te wassen is en dan zie je de kleur aan de onderkant toch niet. waren onlangs in de aanbieding bij prenatal.
Ik heb net de maxi cosi priori gekocht, groen met blauw. Vond de tobi toch echt iets te duur. Ik heb hem in duitsland gekocht, vandaag 10 % korting, 160 eurie. Heb ik die vast...
Ik heb van de week de Maxi -Cosi Priori SPS Enzo online gekocht, moet hem nog krijgen, deze kostte maar 129,- (geen verzendkosten) en krijg hem thuisbezorgd. Deze was het goedkoopste! Maar toch van Maxi Cosi, dus dan denk ik dat ie wel goed is... heb echt gezocht op het goedkoopste merk.... hopelijk bevalt ie goed, mensen die hiermee ervaring hebben? Gr. Niki
Ik heb ook de Maxi Cosi Priori, dezelfde als Mensi, alleen had ik hem met 50% korting. Was normaal toen 209,-- en ik had hem voor 104,50. (was een tijdje terug met een aktie bij Prenatal)
Wij hebben een Romer Duo (is de King, maar dan met Isofix) en zijn zeer tevreden over deze stoel. Kan ik meteen op de vraag hierboven ingaan Isofix is harstikke handig en heel erg veilig, omdat de stoel aan het chasis van de auto wordt bevestigd. Daardoor zit de stoel echt muurvast. Bevestigen is reuzemakkelijk, je klikt hem zo in de haken en er ook weer zo uit, voor als je de stoel eens over wil zetten. Wel kijken of het eventuele Isofix systeem past bij je auto.
wij hebben de maxi cosi Tobi. Alleen nog niet echt gebruikt, behalve voor de visite met kleine kids dan dan hahaha
Lynn past er nog lang niet in, ben ik bang. Dus we hebben nog geen autostoel, maar de voorkeur gaat bij mij uit naar de Tobi
Wij hebben deze van de HEMA, maar dan in het zwart met lichtblauw. Hij kost 78,95 via internet en bevalt echt supergoed!
Hey, chacha@ Past ze nog niet in een autostoel? Kaye die moet er toch echt wel in en die is 10 dagen ouder. Is mijn kind echt zo reus Wij hebben de maxi cosi tobi ik vind het heerlijk zeker geen spijt van! Het kost wel wat maar dan heb je wel een goeie hoor!