Menstruatiegevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Arri, 4 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Beste mama's en zwangeren,

Heb vandaag een naar gevoel in mijn buik... alsof ik ongesteld ben of ongesteld moet gaan worden. Heel onbestemd gevoel... Het zit ook achter in mijn rug... Als ik niet beter zou weten, zou ik ongesteld gaan worden. Maar zie banner... dat is niet echt het geval!
    Het kindje is gelukkig wel erg beweeglijk.
    Wat kan dit gevoel betekenen?

Groetjes, Arri

2. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Toen ik dit gevoel had, zijn mijn kids binnen 24 uur geboren. Maar dat hoeft het bij jou natuurlijk niet te zijn. Ik zou de VK even bellen, als je het zeker wilt weten....

3. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik lees mee. Ik heb hetzelfde gevoel en ik weet niet wat het is.

4. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Oei... dat klinkt toch wel anders dan ik had verwacht!
    Heb geen harde buiken of zo. Kindje is ook nog super beweeglijk.
    Heb wel vandaag de hele dag een naar gevoel in mijn hoofd; met vlagen hoofdpijn en duizelig. Maar dat zal daar toch niets mee te maken hebben? Wijt dat meer aan een laag hb en aan moeheid.

5. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    En jij bent 1 dag verder dan ik...!! Zou het dan met het termijn te maken kunnen hebben? Indalen bijv.?

6. Chantico

Chantico Niet meer actief

Lijkt mij het gevoel van indalingsweeën. Mijn vk zei dat dat als menstruatiekrampen voelde. Had ik ook rond de termijn die jij noemt en kindje was toen ook opeens wat ingedaald. Geen zorgen meis!

7. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik denk dat dat heel goed zou kunnen. Ik voel ook af en toe steken in mijn vagina en dat schijnt echt bij het indalen te horen. Hier is het kindje ook heel bewegelijk.

8. Joosie

Joosie Bekend lid

27 sep 2008
    614
    0
    0
    Het kan zijn dat de bevalling dan is gang wordt gezet.
    Ik had het ook met 25 week..en toen bleek ook dat ik al aan het begin stond van bevallen...dat werd toen ziekenhuisopname.

Als ik jou was zou ik even de vk bellen voor de zekerheid...

Succes

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Arri meis waarom bel je je vk niet even? Ik heb weken zo'n gevoel gehad ook in combi met steken onderin, vanaf week 33 en toen begon ons meisje in te dalen.

Nu voel ik al weken van alles, menstruatiepijn, harde buiken, krampen, zeurende rugpijn en zelfs oefenweeen maar een bevalling bleef uit dus ik zou me niet zoveel zorgen maken maar voor je rust gewoon ff de vk bellen joh! Daar zijn ze voor!

10. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ik denk ook dat het het indalen is en dat kan echt een heel vervelend gevoel geven. Zeker omdat je geen harde buiken hebt en het kindje nog lekker beweeglijk is denk ik niet dat er meer aan de hand is. Maar je kunt het allerbeste je eigen gevoel volgen. Denk je zelf dat er meer is dan bel je even naar de VK. Zij kan je waarschijnlijk meer gerust stellen dan wij!

11. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had het ook, bij mij was het van het indalen.
    Toen ik mijn volgende controle bij de vk had 2 weken terug bleek dit te kloppen want ze was al helemaal ingedaalt.
    Nu heb ik sinds 2 dagen het veel extremer met vlagen, denk dat dit oefen weeen zijn nu.

12. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Een kleine update: in de loop van de avond is het gevoel weggezakt. Heb er dus niets meer meegedaan. Maar icm de steken naar onderen, denk ik dat het inderdaad ging om het indalen...

13. Chai

Chai Niet meer actief

Ik weet niet of je hier wat aan hebt hoor.
    Maar ik was vandaag bij de vk en volgens haar zijn het nu oefen weeen bij mij.
    Ze zei dat naarmate je bevalling dichterbij komt ik ze alleen maar vaker en erger zal krijgen.
    Heb inmiddels ook weer een dagje geen last hier.
    Maar het kunnen dus ook oefen weeen zijn. :)

14. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Ik had het ook vorige week, bij mij was het ind het indalen. Ik zou me er geen zorgen over maken:)

Deel Deze Pagina