Is t er al??????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door loesje1982, 4 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Hier gewoon laten weten dat we ECHT wel laten weten als de kleine man geboren is ;)..

Heb er ook bij vermeld : don't call us we call you!

p.s. gewoon eerlijk zijn op een normale manier..

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Oh ik ken het.

Met 36 weken begon het gezeur al tijdens de verjaardag van mijn moeder.
    Ze wisten het allemaal zeker het zou niet lang meer duren want je kon zien dat het al laag zat.

Met 38 weken begon de familie dan maar te bellen (het liefst dagelijks) of ik al wat voelde
    Met 39 weken vertelde ik dat ik grote irritatie voelde :D

Met 40 weken voornamelijk mailtjes met de vraag of het er al was (bellen durfden ze toen al niet meer ;))

Met 41 weken een bekende in de supermarkt die vroeg of ik al bevallen was (sta je met je toeter en je denkt man kijk uit je doppen zie ik eruit alsof ik bevallen ben) waarop manlief poeslief antwoordt dat het er al is en ook al heel goed alleen in huis kan blijven.

Met week 42 besluit ik al het contact via mijn moeder te laten lopen die ondertussen ook op is van de zenuwen en die ik , door haar deze taak te geven, ook een beetje uit mijn nek haal.

En met 42+6 weken kreeg iedereen eindelijk het lang verwachte telefoontje van mijn man dat Mr K geboren was.

Met Ms K dit probleem niet gehad door iedereen gewoon te laten weten dat we een keizersnee zouden krijgen toen dit ook bij ons bekend was.

Deel Deze Pagina