Babyzwemmen of gewoon zelf naar het zwembad?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annet73, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    Bij ons in de buurt wordt nergens babyzwemmen gegeven op een dag/tijd dat ik vrij ben..... :cry:
    Is het raar om zelf met je baby naar het zwembad te gaan en daar zelf een beetje spelletjes in het water te doen om ze zo aan het water te laten wennen. Hij is inmiddels bijna 10 maanden en het lijkt me ontzettend leuk om te gaan samen met mijn man.
    Binnenkort hebben we een week een huisje gehuurd waar een binnenzwembad bij is. "Niets" leuker om dan met zijn allen naar het zwembad te gaan toch?!

Hoe hebben jullie dit aangepakt?

2. Ja gewoon doen natuurlijk!waarom zou dat raar zijn?Lekker doen man!Doe ik ook gewoon.Het is heerlijk!Veel plezier!

3. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik heb met mijn oudste teddyzwemmen gedaan

en moet zeggen was prachtig je doe toch andere dingen met je kleintje die je zelf niet zo snel zou doen

zoals je kleine onderwater laten zwemmen :) lijkt eng maar is het niet als je weet hoe

heel veel plezier als je besluit op babyzwemmen te gaan

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    samen gaan zwemmen is toch ook prima.
    je hebt echt geen zwemjuf nodig om te springen en een liedje te zingen..... ;)
    bij ons is het op zaterdag ochtend familie zwemmen.
    heerlijk.
    veel plezier! :)

5. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik ga ook elke woensdagochtend zwemmen met Cyenna. Dan is het speciaal voor ouders en kindjes t/m 4 jaar.
    Echt babyzwemmen is ook op een dag waarop ik moet werken, dus helaas kon ik dat ook niet doen.

6. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    Oke dan! Er zijn dus ook 'speciale' momenten voor de kleintjes, dat wist ik niet!
    Fantastisch dit forum!

7. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ik heb hier hetzelfde probleem :rolleyes: Wij gaan nu iedere zondag dan is het gezins zwemmen.Vince vindt het super!Gewoon doen hoor!

Liefs,Claudia

8. renata

renata Actief lid

21 dec 2006
    148
    0
    0
    wij gaan sinds kort ook op zondag ochtend naar t familie zwemmen
    echt heel leuk!
    en geen opgelegde regeltjes wat je moet doen enz.

9. Charos

Charos Lid

15 aug 2006
    87
    0
    0
    Oudenbosch
    Wij gaan ook gewoon zelf naar het zwembad, gaan toevallig vanavond weer.

10. Niet meer actief

wij zijn dinsdag ook gewoon wezen zwemmen. Was heel leuk! iedereen vond haar zo schattig haha

11. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    Wij doen ook niet aan babyzwemmen, omdat het ten eerste wel op mijn vrije dag is, maar ik geen auto tot mijn beschikking heb die dag. met de bus zou kunnen, maar is afhankelijk van de tijd.
    En ik wacht netjes af tot dat hij in het fietszitje mee kan.

Dus nu gaan wij af en toe op vrijdagmiddag, zijn mijn partner en ik beiden vrij, en van 3 tot 4 is er dan oude-kind zwemmen. En wat het mooiste is,
    we zijn nu 5 keer geweest, en steeds waren wij de enigen! haha...geweldig toch, hele zwembad voor jezelf!

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ben afgelopen zaterdag voor t eerst wezen babyzwemmen met Justin en mn man. We vonden t alledrie geweldig! Heerlijk.. Maar bij ons word t ook bijna elke dag gegeven. Dus dat is dan makkelijk.

13. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier is op zondagmorgen familiezwemmen, dan is het bad een graadje warmer.

14. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    wij gaan ook zelf zwemmen. en doe dan zelf spelletjes met dimphy.

Deel Deze Pagina