hoe lang duurde het bij jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Manon F, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij zitten nu in de 10e ronde en gaan volgende maand beginnen met ovulatie testen. Ik heb een erg onregelmatige cyclus zoals je hieronder kunt zien. We hebben al een zoontje van 2 jaar en daarvoor ben ik zwanger geweest, maar deze zwangerschap moest afgebroken worden. Van de 1e (ongeboren) was ik in 1 ronde zwanger, van de 2e was ik in 7 rondes zwanger. Dus zwanger worden is op zich geen probleem, maar nu vind ik het dus al te lang duren en ik wil wel eens weten hoe veel kans ik heb en wanneer mijn eisprong is.

Vraagje voor de mensen die al zwanger zijn; hoe lang duurde het voordat je zwanger was, nadat je ovulatie testen bent gaan gebruiken?

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik ben meteen vanaf de eerste maand ovulatietesten gaan gebruiken, meer omdat ik het ook leuk en interessant vond hoe mijn lichaam werkte en wanneer mijn eitje precies zou springen.
    Ben in ronde drie zwanger geraakt.

3. oke, dat is wel snel! Ik heb het bewust niet gelijk gedaan, omdat ik bang was anders er teveel mee bezig te zijn. Nu vind ik dat het wel eens tijd wordt:)

4. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik heb ze ook even gebruikt en was meteen zwanger en echt wel door de ovulatietesten want die maand niet veel geklust en net toen ie positief was wel dus meer bewijs had ik niet nodig dat ze werkte. Die zwschap is misgelopen en daarna geen meer gebruikt en de natuur zijn gang laten gaan...

Maar 't werkt dus wel. Succes!

Deel Deze Pagina