Ik zou ook zeggen raak.. En als het idd raak is zal hij nu na een paar dagen ook wel donkerder zijn. Ben benieuwd!
Sommige testen zijn gevoeliger dan de andere dus het verschil tussen bv kruidvat en action kan best groot zijn.. Als het dezelfde testen zijn.. Misschien minder geconcentreerde urine?
Die van de action schijnen minder gevoelig te zijn dan die van het kruidvat. Heb je een foto van je test van vandaag?
ik zeg raak! Hij is zo mooi roze. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ie na zoveel tijd nog zo mooi roze word als ik niet zwanger was.
Hahaha dankjewel!!!! Ik heb een paar verloakunde praktijken gebeld en die zeggen eigenlijk allemaal zwanger! Test geeft geem positief resultaat als.t niet.zo is! Dus heb donderdag een echo om te kijkem of er een zwangerschapsring te zien is pf zo
dat is wel heeel vlot..kans is groot dat ze nog niks zien ( terwijl je wel zwanger bent) dus houd dat goed in je achterhoofd bij me vorige zw schap was met 5.5 week alleen een verdikte baarmoederslijm te zien en week later pas een garnaaltje met kloppend hartje
Dankjewellll meidenik ga donderdag echo maken! Maar alle verllskundige die ik vandaag gestalkt heb die zeggen positief