Vrijen & harde buik

Discussion in 'Zwangerschap' started by Suusjeuh, Aug 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Jeetje, gisteren toch vrij heftig ervaren hoe dat nou is, een harde buik na het vrijen!! Ik had me toch een pijn, mn buik was net een voetbal... Mn man heeft me, terwijl ik stond te trillen op mn benen, onder de warme douche af staan spoelen tot ik weer een beetje mens was...

Ben nu 26 weken zwanger, en op de "oude" manier is dus niet meer geslaagd... Wie heeft er tips en ervaringen voor vrijen wat later in je zwangerschap?

2. misa

misa Niet meer actief

Mmm, vervelend zeg! Ik ken nog geen harde buiken (gelukkig). Maar vrijen is sowieso niet echt meer heel super. Het voelt allemaal anders en minder fijn. Dus zoveel doen wij dat niet meer. Heb er ook openlijk met manlief over gesproken en hij is heel begripvol! Maar echte tips.. nee die heb ik niet eigenlijk..!

3. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    iedereen reageert er idd anders op. Ik heb wel een harde buik dan maar ik blijf even lekker liggen en dan trekt t weer weg. Niet echt heel pijnlijk.

Mn vk adviseerd als t pijnlijk is (dus harde buik erna) het gewoon even niet te doen. Genoeg andere liefkozingen te verzinnen.

4. eefje85

eefje85 Bekend lid

Dec 28, 2009
    592
    4
    18
    Tsja, vrijen op de gebruikelijke manier vind ik ook niet echt prettig meer! Naast de harde buiken die ik er door krijg, vind ik het ook vreemd de kleine te voelen schoppen als we bezig zijn...
    Wij houden het gewoon bij knuffelen, strelen ect ect. Is best leuk hoor, elkaar op deze manier "herontdekken"!

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hier ook.. de laatste keer dat wij het deden vond meneer het leuk om even naar 1 kant tegaan tijdens de sex mijn buik zat toen helemaal aan de rechterkant.. dat was de genadeslag voor manlief hij wil niet meer:D:D moest er wel om lachen vind het niet zo heel erg... maargoed heb nog even tegaan dus over 12 weken zeg ik dat ook niet meer:D

6. Robinabel

Robinabel Lid

Oct 12, 2009
    81
    0
    0
    Denemarken Holbaek
    Hey,

Voor mij is het vrijen tijdens de zwangerschap echt super:D
    Wij ( ik) doe gewoon alles wat goed voelt ....
    Voor mij hoort een harde buik na het vrijen er dan ook standaard bij samen met bandenpijn... ik blijf dan altijd net zolang rustig liggen tot het weg is , dit duurt vaak een aantal minuten.

Moet wel zeggen dat het nu iets moeilijker word allemaal haha;)

Liefs Sandra

7. Alita

Alita Niet meer actief

Het is niet zoals je normaal kan vrijen natuurlijk.
    Maar de vorige keer had ik een behoorlijke knip van de bevalling en het herstel was erg langzaam, nou we genieten nu nog goed hoor je weet nooit hoelang het duurt voordat je weer eens lekker kan sexen!!

Maar als je teveel last hebt erna doe je wat rustiger aan idd, even blijven liggen erna is ook wel fijn denk ik.
    Het is ook weer heel erg goed voor je bm om sex te hebben.

8. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Hier ook altijd harde buiken na de sex, ik blijf ook gewoon ff een paar minutjes rustig liggen tot ie weer weg trekt( krijg zelfs een harde buik als ik alleen al op bed ga liggen, sex of geen sex gewoon iedere avond dus en dit duurt vaak wel 15 min)
    Normale manier van sex is het idd niet echt nee maar we proberen gewoon van alles, als ik me er maar prettig bij voel!

hier netzoals bij cindy een flinke knip en ook de vacium dus na de bevalling duurde het zeker nog 6 wkn voordat wij weer sex hadden ivm blauw/ paarse plek en verkeerd gezette hechting!
    Ook vond die gyn het geloof ik wel grappig om me wat strakker dicht te zetten dan dat ik was...... dus de eerste paar keer was zeker ook niet prettig!
    Dus geniet ik er nu met volle teuge van mocht het over 20 wkn weer het zelfde verhaal zijn haha

Maar gewoon doen waar jij je prettig bij voelt, voelt het niet prettig? gewoon met je vriend er over hebben en 'andere' dingen doen

9. Meara

Meara Niet meer actief

De eerste keer na de bevalling voelt bij sommige als de aller eerste keer. Heel vervelend voor sommige.

Als je er zoveel last van hebt zijn er genoeg andere dingen die je in bed kunt doen toch?

10. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

Ik ken het haha, als ik een harde buik heb na het vrijen, dus na het klaarkomen van mijn kant dan blijf ik ook even liggen of we nemen samen een warme douche, ook erg lekker hoor nog even een soort coolingdown sessie haha.

11. Lady26

Lady26 Bekend lid

Feb 10, 2010
    638
    2
    18
    Female
    Groningen
    Hier lukt het ook al weken niet meer.
    Mijn buik zit gewoon in de weg en andere standjes voelt ook niet prettig aan. :(

Vind het zelf wel erg jammer dat het niet meer wil hoor ik mis het echt.

Maar goed we weten waar we het voor doen, en als het ook niet fijn voelt dan doe je het ook niet.

Tips kan ik je niet geven helaas.

Liefs

12. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    voor ons is het op de 'normale' manier ook voorbij. ik vond het al een tijdje niet je van het meer, maar de laatste keer vond mn vriend het ook een beetje té zeg maar. baby was ook lekker aanwezig dus we hadden allebei zoiets van laat maar.
    succes in ieder geval. ik had ook last van harde buiken erna, dus dat maakt het al helemaal niet lekker meer

groetjes

13. muizz

muizz Actief lid

Jan 4, 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier durf ik niet meer te vrijen!!
    na de sex veel harde buiken die wel 2 dagen aanhouden, en dan ook echt verschillende in het uur!!
    bij de zwangerschap van mijn dochter lag ik met 28 weken in het ziekenhuis met weeen na een vrijpartij!! daarna dus ook een sex verbod opgelegd gekregen!!
    nu durf ik daarom dus niet meer, wordt er heeeeel onzeker van als ik die harde buiken heb!! en ben bang dat het weer zo gaat als de vorige keer, gelukkig is het toen gestopt dmv weeenremmers, en kreeg ik na een week ziekenhuis volledige rust voorgeschreven, dus hier geen sex meer voor mij!!
    we knuffelen gewoon heel veel, en ik vind het ook erg leuk om mijn man te verwennen!!! mis het wel heel erg, als ik straks 37 weken probeer ik het pas weer!!

14. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ja nou hier waren die harde buiken dus echt niet prettig erna, ik heb echt staan bibberen en trillen op mn benen onder de douche, was compleet van mn leg, echt niet fijn. Sindsdien is het er ook nog niet van gekomen, maar wel fijn om te lezen dat er een aantal meiden ook niet zo fijn bij voelen, die harde buiken na het vrijen...

15. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

Sep 24, 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kreeg bij de vorige zwangerschap ook pijnlijke harde buiken na een vrijpartij. Zo erg dat wij het toen nauwelijks nog gedaan hebben.

Nu bij deze zwangerschap heb ik dat zelfde gevoel al vanaf vrijwel het begin, geloof vanaf 6-7 wk zwangerschap. Ik krijg dan nog niet echt een harde buik (ik denk zelf omdat het nog zo vroeg in de zwangerschap was/is). Maar wel hetzelfde vreselijke gevoel. Alsof het zeg maar begint die harde buik maar dan net niet door zet. in elk geval wel erg genoeg om het niet prettig te vinden.

Baal er soms wel van. Vind het altijd erg belangrijk. Maar het niet fijne gevoel overwint het toch makkelijk dus voorlopig doen we maar bar weinig.... Afwachten tot paar weken/maanden na de bevalling!

Share This Page