Ik heb vanaf gister avond ineens roze en bruin verlies. Afscheiding. Bij mn vorige zwangerschap had ik dit ook , en het liep fout af.... Ik maak me dr best wel druk om... t maakt me bang ! Wat nu ...?! Xx Een verdrietige Tan....
Ohh...wat balen! Maar, het kan nog alle kanten op gaan he! Niet vergeten dat veel vrouwen een beetje bloedverlies hebben in het begin! Ik zelf heb 2 keer licht bloedverlies gehad in het begin en kijk maar naar mijn banner! Ik ga voor je duimen! kus en sterkte miek
Nee geen last van krampen of dergelijke. Wel banden pijn. Heb de vorige keer ook geen pijn of kramp gehad voor de MK.
heb je gevreeen vannacht? daar kan namelijk ook een bloeding door ontstaan. het belangrijkste is dat het bloed niet helderrood is en dat je er geen krampen bij hebt. In jouw geval zou ik gewoon even contact zoeken met de VK even een echo laten maken. puur voor je eigen gevoel want om nu dagen lang in spanning te zitten is ook niks. Ik denk zelf dat je je niet druk moet maken want donkerbruin bloed is vaak vrij onschuldig. kop op!
Hoi, heb er sinds vandaag ook last van. Slijm met bruin verlies. Alleen had ik gister geen buikpijn. Nu wel een beetje kramp zo af en toe, en het zeurd. Ben ook heel erg bang op het moment. Weet er niet zoveel raad mee. Loop om de haverklap naar de wc. Het is zondag dus ja. Afwachten denk ik maar. Als iemand nog tips heeft hoor ik dat heel graag. cindy
Hier heb ik er ook last van... eigenlijk al sinds mijn eisprong... Inmiddels is het echt erg lichtbruin (nadat het anderhalve dag helemaal weg is geweest) dus nu maak ik me toch zorgen..... verder nergens last van....
Bij mij is het ineens weg ! Pff lucht me wel op joh.. Het heeft zich ongeveer 2à3 dagen aangehouden en nu is het gestopt. Meiden , met jullie gaat het ook helemaal goed komen !