Hallo meiden, Omdat ik op dit forum las, dat je aan je bmm kunt voelen hoe je in je cyclus zit, heb ik dat de dag voor mijn ei gedaan. Wist niet precies wat ik moest voelen, maar dacht dat ik een zachte weerstand wel kon voelen waar ik nauwelijks bij kan. Nu moet ik wel zeggen dat ik erg korte vingers heb (van die worstjes ). Vandaag (3,5 dag na mijn ei) weer gevoeld, maar merkte geen verschil! Ik weet alleen niet of ik goed heb gevoeld en wat ik dan precies moet voelen Nu het volgende (beetje smerig verhaal, sorry!): toen ik vandaag mijn vinger terugtrok zat die vol witte smurie (leek wel half verteerd, nat wcpapier ). De dag voor mijn ei, dus nu 4 dagen geleden heb ik voor het laatst geklust, dus restjes daarvan kunnen het denk ik niet zijn, toch? (ik was me grondig hoor! ). Ook heb ik wat lichte steekjes aan de zijkant van mijn buik (dus geen darmen of bm) Zou dit wat kunnen betekenen, of haal ik me alleen maar wat in mijn hoopvolle hoofd? Ik dacht namelijk dat er wel wat uit je afscheiding valt af te leiden, maar hoe en wat ? Liefs Duveltje
Weet je, aan de hand van je BBM of je slijm kun jeniet halen of je zwanger bent. Je kan wel voelen en merken wanneer je vruchtbaar bent omdat je baarmoedermond hoog gaat zitten en week wordt om de zaadjes toegang te geven. Ook je slijm word helder en je kan er draden van trekken tijdens je vruchtbare periode. Helaas kan het je verder niets vertellen.
volgens mij is dat gewoon je baarmoeder die dat afscheid en is dat normaal .. normaal voel je dus niet zo diep misschien dathet daarom de eerste keer is dat je het ziet. Ik denk dat het normaal is en niet speciaal iets betekend.. de rekbare doorzichtige draden zijn de vruchtbare draden ,, en het waterige witten zeggen veel vrouwen te hebben die zwanger zijn.. succes
Ja, de afscheiding tijdens mijn vruchtbare periode ken ik, dat heb ik in overvloed! Deze afscheiding heb ik nog nooit gezien. Kan inderdaad zijn omdat ik daar normmal nooit kom, maar ik dacht; misschien, in combinatie met die krampjes....zou het kunnen, misschien....
zou kunnen, al heb ik die afscheiding ook wel eens gewoon als ik niet zwanger ben tussendoor. Nod 11 dagen wachten en dan heb je meer nieuws
Tja....nog 11 lange hoopvolle dagen waarin ik vanalles denk te voelen.... Komt voor veel meiden bekend voor, denk ik
Nou en of. Ik moet zelfs nog wachten op mijn ei hahaha. Nou ja over anderhalve week lekker een paar dagen weg en laat ik dan net voor mijn ei zitten
Kijk...dat biedt perspectieven! Flink aan de klus dus! Dat wachten is inderdaad bijna onhoudbaar hoor! Eigenlijk zou er gewoon meteen na een succesvolle klus een lampje moeten gaan branden ofzo
Hahaha ik heb al eens voor gesteld dat je navel gaat licht geven als hetraak is. Helaas zal wel weer moeten wachten
Heb ook een vraagje over een soort slijm.... Van de week had mijn man mij warm gemaakt en ik hem en toen ik bovenop hem kroop, voelden we allebei wat kouds, maar zijn toch doorgegaan, maar toen we klaar waren en ik van hem af ging, zat er een soort grote klodder slijm op hem wat uit mijn vagina was gekomen en het leek een soort gelatine en het stonk heel erg. Weet iemand of dat te maken kan hebben met het zwanger worden? Had/ heb dit nog nooit gehad of meegemaakt en het was best wel een grote klodder (sorry weet niet hoe ik dit anders moet beschrijven). Nou is het zo dat 5 november mijn vruchtsbaarste dag was en we zijn dus ook bezig om een baby te krijgen, dus proberen een beetje te vrijen op de dagen dat het misschien de meeste kans heeft, al zegt dat natuurlijk niks hoor. Ik heb trouwens de innesteling 11 november en kan vanaf 20 november testen. Nou heb ik ook gelezen dat je de innesteling kan voelen, maar hoe voel je dat dan en waarom voelde je dat nooit tijdens het slikken van de pil of de spiraal, omdat het dan word afgebroken? We hebben ons voorgenomen, want moet vanaf de 20ste ongesteld worden, dat we dat weekend gaan testen (gaan dan een weekendje weg) en willen dan die zaterdag die goedkope van de kruidvat kopen voor 5 euro en dan die zondag de eerste test doen en als het dan niet zo blijkt te zijn dan die andere bewaren tot de volgende keer, maar als het wel zo blijkt te zijn dan een paar dagen daarna weer testen en als die ook zo blijkt te zijn dat ik zwanger dan naar de dokter, maar even een vraagje ookal staan er twee streepjes en die ene is niet helder dan ben je het toch gewoon wel? Sorry voor al die vragen, maar aangezien hier vrouwen zijn met kinderen weten die misschien meer. Inieder geval bedankt voor het lezen en wacht reacties graag af.
Innesteling heb je dus alleen als je zwanger bent, dat houdt namelijk in dat het vruchtje zich "innestelt" in het baarmoederslijmvlies. Dit proces begint meestal zo'n 6 dagen na de bevruchting. Als je de pil slikt of een spiraaltje heb, dan kan je dus niet zwanger worden (omdat je geen eisprong hebt) en dus ook geen innesteling hebben.
Dat laatste snap ik en ik vroeg het me gewoon af of je dat innestelen alleen kon voelen als je geen pil slikt noch een spiraal hebt, maar nu snap ik het innestelen, dank je wel voor de uitleg.