ben gisteren op het bureau geweest met mijn zoontje hij is morgen 9 maanden en nu 72 cm en 9040 gram hij is niet zo flink maar zou me er niet druk om maken als hij normaal groeit dat doet ons mannetje ook een mooi boogje maar zijn eigen boogje
Mijn zoontje is bijna 5 maanden en weegt 9 kilo en is 65 cm. Ik maakt me er niet druk om aangezien wij beiden lang zijn (lees 2 meter en 1,76. Als je zijn gewicht nu ziet zeg maar dan zou je niet zeggen dat hij 2 weken in het ziekenhuis heeft gelegen omdat hij niet at toen hij net geboren was.
Irem was met 5 maanden 6,4 kilo, maar ze is ook maar 61 cm lang en zit onder de groeilijn. Ik geloof er overigens ook dat ieder kind zijn eigen lijntje volgt en dat het vanzelf allemaal goedkomt. Dus ik zou me geen zorgen maken over zijn gewicht.
hendrik was met 4 maand 7380 en 76,5 cm 6 maand 8785 en 70 cm 8 maand 10020 en 75,5 10 maand 11010 en 78 cm 11 maand 11260 en 79 cm hendrik ziet er goed uit is een stevige kerel maar beslist niet te zwaar, hij zit boven in de curve gelijk op met zijn lengte dus dat is goed