Verwijsbrief kwijt

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 19 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik kan hem nergens vinden en heb hem dinsdag nodig voordat de huisarts open is hoe kan ik dit oplossen?

2. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Volgens mij zit er nietd anders op dan gewoon gaan dinsdag.
    En zeggen dat je hem kwijt bent, maar dat ze de huisarts kunnen bellen.
    Ik neem aan dat de huisarts gewoon acht uur weer bereikbaar is en ik kan nr niet voorstellen dat je eerder een afspraak heb

onze tandarts stuurt hem tegenwoordig ook digitaal naar ons. Nooit meer kwijt

3. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Over het algemeen worden alle verwijsbrieven voortaan digitaal doorgestuurd. Had je een volledige brief of alleen een nummer? Daarbij accepteren ze het ook vaak als je het later door de huisarts laat sturen als je je verhaal doet, ligt er heel erg aan waar je heen moet!

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Dochter moet naar de oogarts. Ik had een echte brief ja met het verhaal wat er aan de hand is. Dit ziekenhuis is niet zo hip met digitaal toesturen hebben ook nog een papieren dossier enzo.

5. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Bij de oogarts kunnen ze ook vooruit als je als moeder uit kunt leggen waar ze voor komt. Ik zou aan de assistent uitleggen dat je de brief kwijt bent en dat je de huisarts belt zodra het kan om een nieuwe te vragen. Denk niet dat ze er moeilijk over zullen doen. Vaak is het met een foto maken een ander verhaal omdat ze dan in de verwijsbrief precies kunnen lezen hoe ze de foto willen hebben.

6. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Misschien niet de tip waarop je zit te wachten maar je hele huis op zijn kop gooien nogmaals en hopen dat je hem vindt.

Anders wel gaan en meteen bij de receptie uitleggen dat je geen verwijsbrief hebt. Heb gehoord dat je anders soms het zelf moet betalen zou het dus even navragen

7. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Hier heb je m niet meer nodig, wordt digitaal doorgestuurd. Bij het afspraak maken vragen ze een code waarmee ze de doorverwijzing in de computer kunnen opzoeken, en dan hoef je voor de afspraak niks mee te nemen.

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ziekenhuis bellen zeggen dat je hem kwijt bent, en vragen wat te doen.
    Als het goed is staat het ook wel in het systeem dat je een afspraak hebt .
    Weet je nog wel hoe laat je er moet zijn?

9. Imensa

Imensa Niet meer actief

Zou toch nog eens goed zoeken. En misschien voor volgende keer een map waar je dit soort belangrijke papieren in stopt zodat je het niet verliest.

Deel Deze Pagina