Ik geniet enorm van het feit dat ik het hartje van mijn kindje kan horen wanneer ik wil met Angelsounds Wat een uitvinding! Maar toen ik vandaag luisterde, hoorde ik 2 keer een soort van gebonk. Zou dit schoppen van de baby kunnen zijn? Ik ben 16 weken zwanger. Ik vond het heel apart, en ik vroeg me af wat het was. Ook hoor ik allerlei andere geluiden tussendoor, maar dat zullen wel mijn darmen zijn?
ja dat kan hoor mijn ventje trapt er ook tegen aan ook bij de verloskundige je kan ze ook door het vruchtwater horen zwemmen enzo je hoort vanalles leuk is dat he liefs kim
Ja mijn kindje trapte erbij de verloskundige ook tegen aan en zwom er van weg mijn verloskundige vertelde je stuurd dan geluidsgolven de buik in die je kind irritant vind en daarom trappen ze t weg of zwemmen ze weg! Mijn kindje houdt er dus niet zo van! Dus ik heb ook niet zo een angelsound ik hoor dr wel bij de verloskundige!
Hahaha, ja ik had het deze week ook. Ik hoorde flink 'geplons'... Ik luister ook altijd maar een minuutje en dat ongeveer eens per week. Maar het blijft een wonder om het te mogen beluisteren ... Liefs, Josien
in het begin luisterde ik ook niet te vaak, alleen wanneer de twijfel weer eens toesloeg hielp me wel minder gespannen te zijn op weer slecht nieuws zeg maar maar nu ik de kleine man dagelijks voel niet meer soms ligt ie met zn beentjes naar achter en trapt ie mn buik in dan luister ik nog wel eens maar gelukkig niet meer vaak en als ik luister maar een paar tellen liefs kim
Voel al wat beweging in mijn buik, maar als ik die dag niets gevoeld heb luister ik altijd even. Kan het hartje niet altijd vinden, maar de kleine is druk in de weer . Hoor hem/haar druk aan het schoppen en rollen.