van kamer veranderen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lisa2005, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa2005

Lisa2005 Actief lid

14 apr 2012
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoonlief van 20 maanden slaapt nog in een heel klein kamertje van 2 bij 2. We willen hem verhuizen naar een andere kamer maar die is dan gelijk 3,5 bij 4.
    Hij slaapt nog in een ledikantje en dat wil ik ook nog even zo houden.
    Iemand een idee om zo'n grote ruimte knus en gezellig te maken? Alleen een commode en bedje lijkt zo weinig. De commode is erg groot dus we hebben geen kledingkast.

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Een room divider vind ik wel leuk met al die vakjes. Kun je leuke spulletjes in zetten, knuffeltjes of boekjes.
    Een grote zitzak of zo een kinderbankje vind ik ook leuk!

3. Janna

Janna Fanatiek lid

Waarom wil je hem verhuizen? Speelt hij vaak op zijn kamer?

Je kunt een leuk speelhoekje maken met een tafeltje met stoeltjes. Zoiets heeft meteen wat ruimte nodig. Ik weet niet of je zelf nog wel eens bij hem zit als hij gaat slapen, maar anders zou je er een lekkere (schommel)stoel of fauteuil kunnen zetten. Een vloerkleed vult de ruimte ook zonder dat je de kamer vol zet met meubels, bijvoorbeeld zo een met allemaal straten erop, zodat hij er met autootjes kan spelen.

Mijn dochter is even oud en slaapt nu ook nog op een heel klein kamertje. We wilden haar eigenlijk ook komend jaar naar een grotere kamer verhuizen, maar gezien omstandigheden (beiden langdurig ziek) stellen we dat nog maar even uit. Ze speelt toch niet zo vaak op haar kamer. Dat doet ze alleen als ik 's ochtends mezelf aan kleed, of als ik de was uit zoek.

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    S is bijna een half jaar. In zijn kamer staat een ledikant, kledingkast, kleine stellinglast, luie stoel (om flesje te geven) en tafel en stoeltjes. En wat little people speelgoed. Commode gebruiken we niet meer

5. misa

misa Niet meer actief

Wj hebben ook een grote kamer maar wel met een lange schuine wand. De kast en het bed staan bij elkaar. De commode meet aan de andere kant. Verder een leuk klein kastje met wat speelgoed en wat kussens.
    Straks gaat de commode weg en krijg hij een andere kast naast zijn grote bed van nu. Maar gewoon een beetje schuiven en leuke grotere spullen als aankleding kopen. Zitzak, dekenkist, knuffels, en een kleed breekt de ruimte wel.

6. Lisa2005

Lisa2005 Actief lid

14 apr 2012
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het meedenken. We willen hem alvast verhuizen voordat hij een groot bed nodig heeft, dan komen niet alle veranderingen tegelijkertijd.
    Nu speelt hij niet veel op zijn kamer maar als hij straks groter is wordt dat wel meer denk ik, en een beetje ruimte is dan wel prettig voor hem.

Deel Deze Pagina