Dochter 5 mnd drinkt erg weinig!!

Discussie in 'Voeding' gestart door honeyy, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!!

Sinds gister heeft Esmée besloten de flessen niet meer leeg te drinken! Gister heeft ze ongeveer 500 CC gedronken over heel de dag!! wel at ze een half potje fruit en heel potje groente.. Water of diksap wou ze niet hebben, ze draaide haar hoofd gewoon weg!

Vandaag heeft ze ook alleen nog maar halve flessen op ze heeft vandaag ongeveer (tot nu toe) 300CC gedronken. wel weer een half potje fruit en hele pot groente. Ze is wel heel vrolijk en speelt de hele tijd..

Nu maak ik me nogal druk ivm die hitte en dan weinig vocht. ik weet eigenlijk nu niet wat ik moet doen. Kan haar toch niet heel de dag fruit / groente aanbieden??

Krijgt ze nu te weinig binnen? en help! wat moet ik doen??

Liefs xx

Vandaag

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nee hoor, kan echt geen last voor een dag of 2. Devin had dit wékenlang. Pas sinds eergisteren drinkt ie zijn flessen weer leeg. Gewoon goed in de gaten blijven houden of ze alert is en goede plasluiers heeft. Zal wel weer een fase zijn.

3. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn zoontje had dit 2 weken geleden ook. Was toen 5 maande, en nu drinket hij weer rond de 850 per dag met een half fruit potje en een heel groente potje... dus het zal inderdaad wel bij de leeftijd horen!!

4. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Onze meid heeft het ook gedaan. Gevraagd bij cb en 500cc melk is wat ze binnen moeten krijgen. Vergeet niet dat in groente en fruit ook vocht zit!!

Deel Deze Pagina