bevallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liz, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    hoi allemaal,

wilde even laten weten dat ik 13 maart om 14.30 ben bevallen van Fayley Maria 49 cm lange en weegt 2655 gram. Het was een korte maar zeer heftige bevalling met inleiding en ruggenprik. Ik had al eerder een topic geopend omdat ik toen zo twijfelde of ik vruchtwater of urine verloor...het was idd vruchtwater. En doordat ik wat langer met gebroken vliezen heb gelopen waren Fayley en ik ziek geworden na de bevalling. Fayley is waarschijnlijk geinfecteerd geweest met het streptokokken b bacterie waar ik drager van ben. Maar nu gaat alles goed! Ze is kerngezond, Fayley moet nog tot zondag in het ziekehuis blijven om de antibiotica kuur af te maken en dan mag ze mee naar huis. Ik mocht inroomen in het ziekenhuis maar ik raak te veel oververmoeid daar dus ben ik thuis gaan slapen en ga ik s ochtends en s avonds naar het ziekenhuis om haar te voeden. Vind het verschrikkelijk om haar alleen te laten maar het is gelukkig nog maar voor even en dan kunnen we eindelijk echt genieten!!

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!
    wat naar dat jullie beiden ziek zijn geworden maar gelukkig gaat het zo te lezen nu wat beter. Wat lastig dat ze nog even in het ziekenhuis moet blijven maar fijn dat ze zondag mee naar huis mag. Heel veel plezier en geluk met je kleine meid :)

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Moeilijk he je kindje achter moeten laten en jezelf ook nog niet op bent geknapt??

Hoop dat het snel zondag voor jullie is!

4. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

van harte gefeliciteerd met jullie mooie meisje!
    wat moeilijk dat ze zo ziek is geweest en voor jou ook idd dat je haar telkens achter moet laten! hopelijk gaat de tijd snel voor jullie, zodat jullie eindelijk kunnen beginnen met genieten! :)

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Van harte gefeliciteerd meid! Wat vervelend dat jullie het virus hebben opgelopen, hoe zijn ze daar achter gekomen als ik vragen mag?
    Werd je daar automatisch op gecontroleerd door de gebroken vliezen of zijn ze dat pas gaan onderzoeken toen er klachten kwamen?

6. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie dochter! En wat een mooie naam.
    Fijn dat alles nu goed gaat.
    Ik hoop dat het snel zondag is voor jullie, en jullie de kleine meid mee naar huis kunnen nemen.

7. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Gefeliciteerd...
    Fijn dat alles nu weer oke is, zal wel ff schrikken zijn geweest.
    Nu moet het maar snel zondag worden voor jullie!

8. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Gefeliciteerd met jullie meisje! Wat een supermooie naam!!!
    Ik had je andere topic eerder ook al gelezen idd, toen vond ik het al zo spannend voor je;)

Bijna zondag! Geniet ervan!

Deel Deze Pagina