Heey dames,, Ik ben sinds vnmorge opeens verkouden dat ik steeds blijf niezen endie dingens .. k vroeg me af hoort het misschien ook bij een zwangerschap ..ZO niet is het niet stekelijk voor me kind dat die ziek word ofzo ..
ik heb gelezen dat heel het normaal is dat als je zwanger bent dat je verkouden bent. Het komt bij heel veel zwangere vrouwen voor. -xxx-
Het kan erbij horen, ik moest ook ineens veel niezen enz tijdens de zwangerschap. Maar het kan geen kwaad voor je kindje hoor! Zolang je maar geen medicijnen neemt zonder je vk/huisarts te raadplegen.
ook ik nies veel, kan dat geen kwaad voor de kruimel?die krijgt toch een schok als je spier zo ineen krampen?
Daar heb ik nou ook last van! Mn neus zit verstopt, ik nies me helemaal gek en snotter nu ook nog.. pfff Hoor ook overal dat het erbij hoort.. dus daar gaan we maar van uit. Wil gewoon dat het over gaat! Moet toch nog even naar de dokter van de week, dus ik leg het daar ook maar even voor. Groetjes Mo
oke, dit wist ik dus niet.. dat ook verkoudheid een symptoom kan zijn.. ik ben altijd al snel aan het niezen, dus dat vond ik niet raar, maar ben al 2,5 week verkouden nu! 1e week erg snotterig en moe etc, ook een dag thuisgebleven van m'n werk.. en nu alleen nog af en toe erg hoesten, maar het gaat gewoon niet helemaal over.. en dat had ik anders idd nooit.. duurde nooit langer dan een week.. kun je er nog wat aan doen, of maar gewoon laten wezen en afwachten tot t weg gaat?.. groetjes..
Klinkt heel bekend! Heb ik vooral 'snachts erg gehad. "sochtends als ik net op stond ook nog. En dan de volgende nacht weer. Heel vervelend....ik nieste me naar.....
pff goed om te lezen. Ik nies en snif ook wat af. Ik was bang dat ik het eruit zou niezen Liefs, Helene
Hahaha wat grappig! Ik had helemaal niet gedacht dat dat er ook bij kon horen. Ik snotter en nies mij de laatste dagen helemaal suf. Verder heb ik helemaal geen last van dus ik mag niet klagen. Ben nu 6 weken zwanger.
ik ben nu overtijd maar had de dag voor men nod een test gedaan en was nega. Ik ben nu al drie dagen 'ziek' ik heb een zeeeer pijnlijke keel,slikken doet zo zeer,mijn oren doen pijn,ik hoest zeer veel,slijmertjes in de keel. Niet dat ik moet gaan liggen en dat ik echt ziek ben maar heb er wel serieus last van en veel moe. Moet ik nu hopen? ik heb heel soms kleine ognie krampen of een beetje rugpijn.En soms denk ik oh ik ga ze nu wel krijgen ik ken dit gevoel.maar nooit echt zeker. xxx
hallo ik ben anders amper tot nooit ziek en nu zit ik al voor de 2e keer in de ziekte wet, ook grieperig maarjah anders ga ik hiervoor niet in de ziekte wet maar nu wel lekker rusten en even weer bijkomen thuis is ook wel beter voor de kleine moet nu niet alleen aan mezelf denken maar ook aan de frummel
Tja ik weet niet of het een symptoom is maar ik ben wel ontzettend verkouden. Lang gelden dat ik zo van de wereld was. Ben de hele week al thuis. En ga pas maandag weer werken want ik wel het wel goed kwijt raken. Vond mijn manager, die weet dat ik zwanger ben, gelukkig ook. Ik geloof wel dat je weerstand lager is tijdens je zwangerschap. Ben met vlagen nog wel misselijk maar heb nu even wat minder symptoompjes. Dat vind ik dan ook weer vervelend. Tis ook nooit goed...hihi
nog nooit geweten dat dit er bij hoort... ik denk dat mijn banner niet klopt en vorige week mijn ei al gehad heb, zo zegt mijn temp... En bij toeval ook 2x geklust... (vakantie he!) we wachten af, met een flinke snotneus, hoofdpijn en droge keel.... en erg moe... (of zou het toch door de lange reis komen...?)
Hier ook hoor. Tis dat ik het hier toevallig lees. Ben pas net zwanger en die neus heeft de hele dag gelopen. Ach mss is het gewoon toeval