zou het nu dan toch zo zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door chiquita, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    hallo,

ik had rond 11 maart mijn eisprong, op 16 maart na het douchen met het afdrogen had ik slijmverlies met bloed. het kon mijn ongi nog niet zijn want was 2 weken terug ongi geweest. ik had daarna toen ik naar de wc ging nog 1 maal wat roze slijm verlies. en toen was het weg. nu de dag erna 17 maart haad ik het ontzettend koud niks kreeg mij warm. ook had ik ontzettende honger ik kon zo 2 pizzas op en had dan nog honger. dit hield zon 3 dagen aan tot vrijdag. toen had ik het alleen maar koud en was ik minder hongerig. gister had ik ontzettende hoofdpijn en het onzettend koud(nog steeds) heb wel 3 keer gedouched en pas na 5 min onder een hete douche te staan kreeg ik t warm. ook was ik kots en kots misselijk. nu heb k nog steeds wat hoofdpijn maar krijg nog steeds geen hap door mn keel.
    zou ik nou deze ronde toch zwanger zijn? mijn nod is vrijdag. kan ik dit al allemaal voelen dan?
    het gekke is dus ik he t overdag vrij koud en snachts dan zweet ik me rot.

alvast bedankt voor jullie antwoorden

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

tja, ik vind dat je er niets van kan zeggen tot je hebt getest. maar je bent al een aantal keren zwanger geweest toch? hoe was het toen?

3. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    hallo,

elke keer was anders. wat ik wel kan herinneren van mn eerste zwangerschap is dat ik eerst ook heel veel trek had en daarna echt ziek was. veel overgeven enzo. maar het is alweer een hele tijd terug. vandaar.
    natuurlijk weet ik dat een test de enige oplossing is om zekerheid te hebben alleen kan ik dus pas vanaf donderdag/vrijdag testen. dus moet nog 5 dagen wachten. vandaar mijn vraag hier of iemand wat herkent in deze symptomen

4. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Dag chiquita,

Ik herken je symptomen van het koud hebben. Normaal heb ik dat ook wel eens zo vlak voor mijn menstruatie, maar nu had ik het een week vantevoren al en zie mijn banner voor het resultaat....

Helaas heb ik het nog steeds koud, maar dat gaat straks vanzelf wel over als het goed is...

succes!

Liefs sjimf

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Ik slik de pil, heb vorige week mijn eisprong gevoeld en heb wel onveilige sex gehad en ik heb het de laatste paar dagen ook ontzettend koud
    ik moet nog tot volgende week wachten tot ik kan testen

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Onmogelijk!
    Als je de pil slikt heb je geen eisprong en kan je hem dus ook helemaal niet voelen. Tenzij je niet nauwkeurig je pil hebt ingenomen, maar of je dan wel echt aan de pil bent... ;)

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    het kan dus wel de laatste tijd hoor ik meer meiden die door de pil zwanger zijn geworden zo ook 1 bij de juli 2008 mama's

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou sorry hoor niks is onmogelijk....een forumdinnetje is ook door de pil zwanger geraakt en die heeft echt wel netjes de pil geslikt...

ik heb altijd netjes de pil geslikt en dit is de eerste keer dat dit gebeurt en om eerlijk te zijn staat me jouw toon niet aan.... :(

google maar eens voor de aardigheid op zwanger door de pil heen
    dan kom je er wel achter hoe vaak dat vrouwen door het pilgebruik heen zwanger worden.

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ;) dat schreef ik dus net ook al....!

10. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    haha ik was eerder :p

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hihihi :)

12. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    nou ben dus niet de enige die t dan koud heeft. t koud zijn is nu wel weer over. hoewel ik het dus wel sochtends en smiddags heb. en dan in de namiddag weer warm. ook krijg ik geen hap door mijn keel.
    alleen had ik wel wat bloederig slijm vandaag :( hoewel dat wel na het vrijen was. maar toch hoop niet dat het dan toch mijn ongi is. dan zou t wel 5 dagen te vroeg zijn maar voel me nu wel onzeker :(

13. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    meis dat hoeft ook niks te betekenen heb ik tot 9 weken gehad ;)

14. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    nou dan is er nog hoop ;)

het is anders ook wel erg vroeg e t gekke is ik voel me eigenlijk ook wel zwanger en was er niet veel mee bezig tot afgelopen weekend. maarja we moeten toch wachten tot vrijdag voor ik kan testen. spannende dagen

Deel Deze Pagina