Wat denken jullie? Na deze hevige dag met storm? Vraag ivm schoolreis. Walibi zelf is niet bereikbaar.
Ik heb ze net gebeld en ze zijn gewoon bereikbaar. Misschien nog even een keer proberen? En proberen de urge om berichten te posten en topics te openen te negeren totdat je even zelf eea geprobeerd hebt?
Ik hadct ook geprobeerd hoor. Optie nul. Dan een bandje in de zin van het is vandaag te slecht weer om open te gaan plus uitleg en dan wordt de verbinding verbroken. Miss niet zo snel aannames doen?
Ja maar ik kan wel zeggen ik denk dat ze open zijn morgen, maar ik ben niet van Walibi. Dus in mijn ogen vrij zinloos om die vraag hier te stellen.
Ok school heeft gereageerd. T is open dus gaat wel door. Walibi heeft wel aangegeven dat niet alles na de storm nagekeken is en/of getest
Maar je kan toch zelf ook wel bedenken dat in principe niemand hier besluit of Walibi open gaat (tenzij de directrice van Walibi hier meeschrijft) en school dit communiceert aan de begeleiders/ouders/verzorgers? Ben ik trouwens de enige die de opmerking over dat Walibi niet alles nakijkt/test gek vind vanuit Walibi gezien? Dus sommige attracties testen ze wel, sommige attracties niet?
Ja ook dat, alsof ze dat zouden zeggen. Kort gezegd, er kunnen wat schroeven rommelen maar we gaan niet alles nakijken en testen, we zien het wel.
Ik denk (of hoop) dat ze bedoelt dat niet alles getest is en morgen waarschijnlijk gesloten tot het wel getest is. Anders zou ik me alsnog maar afmelden .
Mijn kinderen gaan vrijdag, de rest van de school morgen. Ik vind het een vreemd verhaal. Als ze niet alles getest hebben zullen ze heus niet open gaan. Alsof zij op een enorme rechtszaak zitten te wachten als er wel iets misgaat.
Ik vind het op zich niet vreemd als nog niet alle attracties open gaan. Bij slecht weer heb je dat vaker, dat er bij bepaalde attracties geen issues zijn, maar bij andere wel. In het verlengde daarvan vind ik het niet zo vreemd dat morgen pas in de loop van de dag alles weer gecontroleerd en open is.
School heeft de ouders gemaild. Het gaat niet door. School heeft er geen goed gevoel bij en wil geen risico lopen.
[We hebben de off topic reacties verwijderd] Jammer dat het schoolreisje niet door kon gaan. Ik hoop dat ze het nog wel in kunnen halen.