Als het waar was. School van mijn kinderen is gisteren en vandaag geweest en er was helemaal niks aan de hand. Was ook gewoon heel erg druk zeiden de kinderen.
Schoolreisjes zijn echt schrikbarend duur geworden dit jaar. Jaren hebben wij op school aan ongeveer hetzelfde bedrag genoeg gehad, paar jaar geleden is de bijdrage een paar euro verhoogd hiervoor. Dit jaar kwamen we, zeker voor de bovenbouw die naar een pretpark ging (Hellendoorn) echt serieus tekort aan het bedrag dat de ouders hadden betaald hiervoor. School en OV hebben bijgepast om het toch door te laten gaan, en dat was geen misselijk bedrag wat erbij moest. Ging niet om een paar euro per kind. Ik kan niet geloven dat een school zo'n duur schoolreisje een dag van te voren op eigen initiatief afzegt terwijl het park gewoon open is. Dat zal namelijk betekenen dat je je geld kwijt bent. Hoe verantwoord je dat naar ouders die dat bedrag hebben betaald? Dus ik vind het ook best ongeloofwaardig dat ze het hebben geannuleerd. Maar ik was er niet bij natuurlijk.