Zo, vanmorgen is ons bloed geprikt op het zika-virus. (i.v.m. Bonaire) Hopelijk snel een goede uitslag en dan echt beginnen met de Clomid.... Zin in!
Succes! Hopelijk is de uitslag negatief (Wat klinkt dat raar.. Normaal hoop je op iets positiefs, maar dat is in dit geval weer niet goed...) hopelijk is de uitslag goed. Dat klinkt Beter hahaa! en kun je beginnen met Clomid. En mogen jullie binnenkort (over 9maand) een lief wondertje hebben. ♡
Binnen nu en een weekje. Ze zei waarschijnlijk niet eerder dan volgende week maandag. Thanks iedereen Zo blij dat ik het toch weer even wilde delen hier...
Haha. Ik duim echt voor je! Wat je al zei, de kans is heel klein. Maar even die bevestiging zou wel fijn zijn. Zou een naar staartje zijn van je vakantie anders. Maar we gaan van het positieve uit. Volgende week hopelijk een negatieve uitslag!
Ja, dat zou echt heel jammer zijn inderdaad! Hoe langer het duurt, hoe groter de wens wordt. Geduld wordt echt wel op proef gesteld hè...
Succes met het afwachten op de uitslag, hopelijk kan je er snel voor gaan (niets dat afwachten, ik weet er alles van).
Allemaal lief! Ik hoop ook binnen nu en een paar maanden zo'n mooie ticker in mijn handtekening te kunnen zetten hoeveel weken ik zwanger ben
Dat hoop ik ook enorm voor je Pancakes. Gaat vast lukken meid! En op het eind een prachtig kindje in jullie armen.