Niet openen als je bang aangelegd bent! heel enge strip had de eerste keer nekharen overeind Zo niet naar beneden scrollen 2011
haha aan de reacties te zien is het dus zo'n gek ding waarbij een of ander gek eng wijf uit het beeld springt.... die ga ik maar niet openen dus!
Ik keek hem gisteravond voor het slapen gaan. Ben me echt kapot geschrokken de eerste keer hahaha. Hij was leuk. (Gelukkig wel goed geslapen vannacht)
Zag de lol er wel in maar had het niet verwacht...aan de ene kant zei ik al tegen me vriend volgens mij is dit zoiets wat je laat schrikken,schrok trouwens wel wat hoor. Liet het aan hem zien en hij schrok er erger van hahah
Ik ga het vanavond ook even aan mijn man laten zien. Hij is altijd heel schrikachtig, dus hier ook wel van, haha.... "Ik moet je even een hele grappige strip laten zien"
ik denk dat er bij mij iets niet goed gaat.... zal mn geluid dan niet goed zijn? ga nog eens proberen, wie weet brengt het wat op gang Ja mn geluid stond op zn zachtst! pfffff dat was zeker schrikken ja!! mensen goed lezen het is een mooie strip..en dan langzaam naar beneden scrollen en geluid aanzetten niet voor mensen met een zwak hart ja hahaha
Ben nu wel heeeel nieuwsgierig , maar ik schrik altijd enorm van dit soort dingen en ben bang dat het niet goed is voor mn meisje. Schrik je ook nog zonder geluid?
Hihih, ik heb eerst hem achterstevoren gekeken en zonder geluid, dan weet je in ieder geval wat er komen gaat . Durf alleen het geluid niet aan te doen, want zit op kantoor en ben bang dat het heel hard is en iedereen hier omkijkt...