Angelcare

Discussion in 'Zwangerschap' started by lisanne123, Sep 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,862
    0
    36
    Hallo meiden ,

Ik ben van plan deze maand een angelcare aan te schaffen .
    Er is een setje met babyfoon erbij . Maar ik wil het setje zonder babyfoon dus alleen de sensor matjes . Ik vraag me alleen af of je de angelcare dan wel af hoort gaan ? Want de angelcare zelf gaat gewoon loeien toch ? Niet alleen de babyfoon ?
    Als je de angelcare niet afhoorde gaan zonder babyfoon zouden ze hem niet los verkopen denk ik ?

Alvast bedankt voor de antwoorden :) .

2. sandra

sandra Fanatiek lid

Hier geen ervaring met de angelcare wel met de NannyCare, het gaf mij een heel rustig gevoel als Lucas op zo'n matje lag.
    En hij deed het super want als ik hem vergat uit te zetten en ik haalde Lucas uit bed, 20 sec. later begon die te loeien.

Ik heb het matje compleet vergoed gekregen van de verzekering, ws. wel omdat Lucas daarvoor een langere periode in het ziekenhuis heeft gelegen, want het moet op voorschrift van een arts.Maar je kan je polis erop na kijken of dat bij jouw ook geld.

NannyCare – Het baby sensormatje

3. MelMel

MelMel Fanatiek lid

May 12, 2008
    2,267
    169
    63
    Female
    NH
    Hier ook de nannycare, helemaal super en heel betrouwbaar.
    Ik had hem zonder medische indicatie maar hij is dubbel en dwars het geld waard.
    Hij gaat binnenkort weer gewoon mee voor een 3e kindje.

4. Aleisha

Aleisha Actief lid

Dec 28, 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had de angelcare zonder babyfoon. En werkte ook goed. Loeide hard als ik hem vergat uit te zetten. Ik zag dat meerdere verzekeringen ze vergoeden, dus zeker een kijkje waard bij jouw maatschappij/ polis.

5. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,862
    0
    36
    Heel erg bedankt voor jullie reacties .

Ik ga zeker kijken of ik de nancy care vergoed kan krijgen hele goede tip !

Share This Page