Welke zwangere meiden hadden voor hun NOD last van de volgende kwaaltjes? - lage rugpijn - zeurende onderbuik, soms steekjes richting liezen - misselijkheid met vlagen - de ene keer totaal geen honger, de andere keer een blijvend hongergevoel (moeilijk te stillen) - meer witverlies / natter (sorry voor het woord) - boeren er zijn er vast nog wel meer, maar ik twijfel steeds meer of het nu mijn ovulatie is geweest of dat ik toch ongi ga worden 26 mrt laatste ongi, 9-4 behoorlijk zeurende buik en onwijs steken in liezen (pijn bij lopen), daarna kwamen de kwaaltjes, 15-4 en 16-4 weer een stekend, zeurend gevoel in mijn onderbuik, wat vanmorgen weer weg was. Sinds begin deze avond weer een ongigevoel in mijn buik en last van mijn onderrug. PFf, wordt een beetje moe van mijn lijf. Dacht dus eerst vorige week mijn ovulatie gehad te hebben en nu dacht ik juist weer gister, tot de klachten van vanavond Wie o wie, herkend mijn verhaal?
ja kan vanalles zijn! veel meiden hebben na hun eisprong allerlei klachten tot aan menstruatie! die dus lijken op zwangerschapsklachten! hou je je temp ook bij? ik heb afgelopen woensdag me ei gehad, ben ook licht misselijk af en toe en duizelig! en ook zeurend gevoel in de buik, ok idd ook lage rugpijn! maaargoed je lichaam kan je goed voor de gek houden dat weet ik wel! het is toch afwachten tot dat je ongie moet worden en als je het niet word kun je pas blij zijn als je een posi test inje handen hebt! verder is het moeilijk te zeggen. succes!
Yep, echt he? Nou ik heb me voorgenomen om er niet meer zoveel mee bezig te zijn en inderdaad af te wachten. Het kan net zo goed zijn dat mijn lichaam zich voorbereid op mijn ongi. Ik weet het ook niet. Maar het is gewoon lastig, omdat zwanger worden iets is wat je zo graag wilt en dan ga je hier van alles lezen en dan begin ik te twijfelen, haha. Maar vanaf vandaag probeer ik er dus maar wat afstand van te doen en gewoon af te wachten. Be