Vichy ervaring *soleil* voor gezicht

Discussion in 'De lounge' started by piri piri, Mar 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Ik krijg nogal snel pigment vlekken in mijn gezicht en nu met zwangerschap wil ik gewoon mijn best doen dit nu al zoveel mogelijk te beperken. Aangezien de zon al aardig zijn best doet ben ik mij aan t verdiepen in de sunblocks, ik gebruik normaal Vichy produckten en ben daar erg tevreden over en lijkt mij dan ook een logische keuze hierin de sunblock variant aan te schaffen.
    Echter als ik google er op los laat kom ik bij verschillende uit en hoop op evt. ervaringen van jullie wijzer te worden.

Ik zie bijv. Vichy Capital soleil matterende emulsie
    en de Vichy Capital creme, in de omschrijving staat ook dat ie matteerd.

Het gaat mij er met name om dat ik niet een witte (vette) waas in mijn gezicht krijg.

Iemand ervaring hiermee ?

(ps t gaat mij om dagelijke gebruik, dus niet zonnebaden oid)

2. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Niemand die vichy gebruikt ?

3. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

May 10, 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Ik lees even mee...

Gebruik ook al aantal jaren vichy producten, maar eigenlijk nog nooit van vichy een zonnecreme gebruikt.
    Dus ben er ook erg benieuwd naar.

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Je hebt van Vichy een speciale gezichtscreme (van capital soleil) Die is er in SPF 30 en SPF 50+ (=sunblock). Deze is minder vet dan de lichaamscreme en smeert makkelijker uit.

Ik gebruik altijd de capital soleil (en andere) producten van vichy en het bevalt me allemaal even goed. Die matterende cremes zijn dit jaar nieuw, dus ik denk dat daar nog weinig mensen ervaring mee hebben.

5. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Ik begrijp hieruit dat t dus geen witte vette waas geeft.
    ik heb in t verleden de sunblovk lijn van vision gehad, maar das zo vies:$.
    Heb jij ook evt ervaring met de foundations ? en zoja is de solei 'mat'genoeg om evt foundation overheen te doen ?

Share This Page