Swimtrainer een drama, andere oplossing?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Romy1979, Jun 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hoi meiden,

Omdat Sven nu 11 kilo weegt kan hij niet meer in de babyfloat (= tot 11 kilo). Dus hadden we een swimtrainer gekocht, maar hij vind het verschrikkelijk.

Iemand een ander idee? Ik zit te zoeken naar babyfloats vanaf 11 kilo, maar kan het maar niet vinden. Online niet en in de winkel niet.

We kunnen hem natuurlijk ook gewoon vasthouden en het water in gaan, maar dan kunnen we niet echt zwemmen en ik vind het niet veilig.

Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes,
    Romy

2. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

Mar 6, 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    zo'n swimtrainer is een soort zwemvest toch? Die heb ik ook gehaald voor mijn dochter. Bij gebrek aan een alternatief...

Maar misschien gewoon bandjes?

3. diddi

diddi Bekend lid

Jan 1, 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter vond zo een band ook niks.
    Wij zijn over gegaan naar bandjes aan de armpjes. Vonden wij prettiger dan een bandje om de buik.
    Wij zijn dit gaan doen en ze vond het helemaal geweldig!
    Ze ging helemaal uit haar dakkie.
    Zo kan je heerlijk met haar zwemmen en hebben jullie allemaal plezier. Wel goed in de gaten houden natuurlijk!

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Hier ook bandjes. Swimtrainer etc, heeft ze vanaf het begin al niet leuk gevonden.

5. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    V&D heeft ze staan! Vriendin van mij heeft ze mij cadeau gedaan (alleen dacht zij dat het voor onder de 11 kg was maar dit bleek boven te zijn...) Ook intertoys, bart smit etc hebben ze gewoon staan!!!

6. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    bandjes om de armpjes en een zwemband om het middel. Zo gaat mijn oudste al tijden het water in en ze vind het super

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

indd gewoon zwembandjes proberen

8. Romy1979

Ok, ik dacht dat hij echt nog te klein zou zijn voor zwembandjes.
    Dit kunnen we wel eens proberen.

@Friezinne: het is idd een soort van vest met een band eromheen.

@Linnekepinneke: ik ben in Arnhem wezen kijken bij zowel V&D als Intertoys als Bart Smit en Toys XL. Wat ze hier hebben gaat maar tot elf kilo helaas. Maar misschien zouden ze het wel kunnen bestellen voor me.

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Bandjes!

10. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

Dec 26, 2010
    884
    0
    0
    Vorig jaar twijfelde ik of ik die voor onder of boven de 11 kilo zou kopen. Toch de kleine gekocht, en nu kon ik bij ons in de winkels de grote ook niet meer vinden! Zwemvest vindt onze zoon ook niks.

11. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

Apr 16, 2008
    2,099
    0
    0
    Hier ook bandjes. Hij trappelt tegenwoordig lekker het diepe door, hij heeft door dat hij blijft drijven.

12. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Huh maar bandjes passen toch nog helemaal niet? Of heb je daar maten in? Ik heb ze hier ook maar doe zijn veel te groot nog.

13. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    baby float

Hier staan heel veel webshops die ze leveren!!!

14. Romy1979

Geweldig, hier was ik nou naar op zoek.
    Thnks!!!

Groetjes,
    Romy

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb ook gewoon bandje. die heb je ook voor kinderen onder de 11 kilo.

fynn had al heel snel bandjes om omdat hij de baby float niets vond.
    nuj sinds een maand of 2 vind hij zwemmen dood eng maarja dat zal wel een fase zijn hahaha

16. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,831
    3,354
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    zwemvleugeltjes moeten best kunnen met 15 maanden, misschien moet hij het éven doorkrijgen, maar het moet best gaan nu.

17. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

Jul 20, 2008
    1,338
    0
    0
    Lelystad
    Swimtrainer niks? Die echte van freds swim academy? Ik ben helemaal verbaasd, ik vind ze ideaal, heb ze bij 3 kids al gebruikt en ze vinden het prachtig!
    Ik vind vleugeltjes super eng, werkt dat echt?

18. lilo77

lilo77 Bekend lid

Jul 2, 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    wij hebben een zwemband van de hema (geel). die is tot 15 kilo. is ook via de site van de Hema te bestellen voor €4.95

19. adi

adi Niet meer actief

Zwemvleugels/bandjes. Hier vinden ze het heerlijk! Ze hebben volkomen bewegingsvrijheid en voelen hun lichaam helemaal in het water.
    We hebben een paar kindjes bij het zwembad gezien met die vesten maar wat ziet dat er lomp uit! En erg onnatuurlijk in het water, het kindje kan niet lekker zitten in t water want de buik blijft drijven.

20. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik zou ook claustrofobisch worden in zo'n ding, brrrrr... wij gaan voor bandjes en zelf goed opletten.

Share This Page