Hoe lang het hele badritueel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Als ze net geboren zijn dan hebben de meesten wel 100 dingentjes om te smeren voordat zo'n kleintje dan eindelijk klaar is.
    body lotion creme voor de bilen creme voor het gezicht haarlotion en als uper aandacht de masage.
    Nu vroeg ik me af tot hoelang doen jullie dat?
    Daan is nu bijna 16 maanden en ik doe het nog steeds :oops: als ik dat zeg soms dan kijken de mensen me echt zo aan van je spoort niet. dus vroeg me zomaar af hoelang jullie het allemaal doen?

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hier doen we ook nog van alles hoor..
    alleen geen bodylotion omdat ze dan pukkeltjes krijgt ;) maar ook altijd lekker haartjes kammen haarlotion erin... lekker massage.. en dan nog knuffelen en gek doen tussendoor inderdaad billencreme op.. en zolang ze het lekker en leuk blijft vinden alles :) doen wij het ook nog heerlijk die momenten vind ik :)

gewoon doen wat jezelf leuk en lekker vind :)

3. renske

renske Actief lid

19 mei 2006
    311
    0
    0
    Ik ga vaak samen met mijn zoon bad (16 maanden).
    Dus dan gaan we wassen (spelen) en dan zijn we vaak al ruim een half uur verder.

Dan nog afdrogen, soms krijg hij bodylotion op dan aankleden dus alles bij elkaar toch wel een uur bezig met hem.

4. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hier doe ik ook nog alles hoor,soms gaan we samen in bad en anders gaat ze alleen en dan zit ze lekker een half uurtje te spelen...s'avonds gaat ze lekker in bad met natusan bedtime en daarna lekker de bodylotion ervan,gaat ze s'ochtends dan lekker met zwitsal en dan nog haarlotion,ruiken haar haartjes lekker!

5. lila07

lila07 Actief lid

29 okt 2007
    298
    0
    0
    België
    Onze kindjes zijn ook ongeveer even oud en ja, nog volledig badritueel: samen in bad, lekker spelen voor ca 20minuutjes, uit bad en smeren maar :)

6. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    oei ehm, mijn oudste is bijna 5, mijn jongste is een jaar en ik doe het nog bij allebei :oops: Lekker in bad (samen of alleen) minimaal een half uur en als ze er dan lekker rozig uit komen, doe ik bij de jongste haarlotion op, bodylotion en iets op de billetjes, maar de oudste smeer ik ook lekker in met bodylotion en gezichtscreme (van de haarlotion zakken zijn stekels in elkaar :) )Volgens mij vinden ze het allebei lekker, want geen van tweeen willen ze uit bad. En dit doe ik om de andere dag dus er moet wel iets leuk aan zijn anders werden ze wel gek als ik ze in bad deed ;) Ach, zelf vind ik het ook gezellig dus dat speelt ook wel mee denk ik...

7. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Wij gaan lekker met z'n 2-en douchen en we hebben het badje er bij staan. Eerst de kleine man lekker in zijn badje spelen en daarna nog even lekker bij papa of mama onder de douche.
    (Daar genieten papa en mama altijd het meeste van, heerlijk zo'n klein lijfje tegen je aan en dat ongegeneerde geknuffel. Hij heeft dan altijd grootse verhalen en kan je zo helemaal verleiden.)
    Daardoor duurt ons doucheritueel al snel 20 minuten.
    Maar het getuttel met lotion ed doen wij niet meer. Ted is daar niet meer van gecharmeerd :(

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    oooh wat lijkt me dat heerlijk! Vigo wil er werkelijk niks meer van weten!
    Het douchen en ik bad gaan vindt hij heerlijk, maar daarna ziet hij het liefst dat hij binnen 10 seconden is afgedroogd en weer is aangekleed. Als hij een tube zalf ziet, wordt hij al weer helemaal pissed :)

Deel Deze Pagina