Herkenbaar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door hironobesh, 22 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Hai meiden,

Pfff moet even mijn verhaal kwijt hoor.
    Mijn dochter is echt de grootste schat van de wereld en ik houd ziels veel van haar.
    Alleen vannacht heeft zowat de hele buurt bijelkaar gebruld, echt gieren.
    Haalde haar uit bed heb haar drinken gegeven en een schone luier gedaan.
    Nou.... ging ze brabbelen, oke... ga dan maar lekker slapen.
    NOT... we hebben haar laten huilen, maar dat hielp niets, het werd alleen maar erger.
    Toen hebben we haar maar bij ons in bed genomen, vond ze wel lachen, maar wij niet dus.
    Dus.. weer in haar eigen bedje, weer mis.
    Heb haar temp. gecontroleerd maar die was goed.
    uiteindelijk is ze om 03:00 in slaap gevallen. (bij ons in bed)
    Komt jullie dit gedrag bekend voor?
    Of hebben jullie mssn tips?
    Dat echte gieren van huilen en het andere moment net doen of er niets aan de hand is.
    Er komen tandjes door, maar die smeren we in en haar bedje staat omhoog.
    Word er wel een beetje moedeloos van soms.

Groetjes,
    Hillegonda

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Sprongetje?

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Of verlatingsangst?

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Uhm... zou het de leeftijd zijn? Er ligt er hier ook een te gillen... Al vanaf 19.30 af en aan huilen.. :( (even voor de duidelijkheid, ik laat hem niet de hele tijd huilen, hoor.. ) Volgens mij is het echt het begin van de 11 maanden sprong en hij krijgt ook nog eens 2 kiezen... Als het er geen 4 zijn, ik zag daarstraks ook al rode bulten onder in zijn mond, dacht ik... Mama mag niet in zijn mond kijken.. :)

Hij is gewoon niet te troosten... En dan zit hij op schoot en dan wil hij spelen... Ja, ik ben gekke henkie niet.. :)

Jelle had gisteren en vandaag wel koorts, maar dat kan volgens mij ook van de tandjes komen... Hij eet gelukkig goed en hij drinkt ook bijna alles op, dus dat valt dan weer mee...

Om een lang verhaal kort te maken.. Ik weet precies hoe je je voelt, en ik leef met je mee... Toch fijn om te weten dat ik nu even niet de enige ben.. :) Ik heb helaas geen tips... Ik kan ze zelf dus ook wel gebruiken.. :)

5. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Heel herkenbaar :)
    Luca ligt nu ook zo nu en dan en nachtje bij ons in bed omdat hij niet kan/wil slapen.
    Bij hem komen er idd weer tandjes door en dan wordt hij 's nachts wakker. en volgens mij ook wel iets van verlatingsangst.
    Tips heb ik helaas niet...kwam hier ook wel goed van pas ;)

6. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Dat heeft laura ook gehad een paar dagen! Toen was het weer over! En ging ze weer gewoon lekker slapen! Maar niet teveel toegeven aan het slapen in jullie bed! Want anders wil ze straks helemaal niet meer in der eigen bedje! Ik blijf altijd in haar kamertje met haar totdat ze weer in slaap valt! Das wel vermoeiend voor mij, maar uiteindelijk snapt ze dan dat ze toch echt in der eigen kamertje moet slapen.

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ja idd.. Dat doe ik dus ook. Ik heb Jelle gisterenavond even mee naar beneden genomen, maar ik wil daar ook geen gewoonte van maken. Ik heb hem net even een slokje water gegeven en wonder boven wonder slaapt hij nu alweer bijna een uur.... :D Ik hoop dat hij lekker blijft slapen tot morgenochtend..

8. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Dat hoop ik ook voor je! Weltrusten alvast!

9. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    klinkt als verlatingsangst

10. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    En nu zit ik op hete kolen op de bank omdat ik niks hoor.... :) Ik wil wel gaan kijken, maar ik ben bang dat ik hem weer wakker maak...

:) Het is ook nooit goed.. Zijn ze stil, ga je je daar weer druk over maken... :D

11. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Bedankt voor jullie reacties.
    En zo te lezen hebben niet alleen wij een gillertje ;)
    Gisteren heb ik haar in bed gelegd, en het was weer brullen.
    Heb haar even laten huilen, na 10 minuutjes is ze in slaap gevallen :)
    Hoop dat ze vanavond zonder brullen in slaap kan komen.

12. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hè gelukkig... :D Het is zo frusterend als ze zo aan het gillen zijn en je kunt er niks aan doen...

Jelle heeft zich vannacht ook niet meer laten horen.. Hij heeft van 21.30 tot 8.30 geslapen en hij ligt er nu ook alweer een dikke 3 kwartier in...

13. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Jaaaah, Merel doet precies hetzelfde. Ook overdag heel moeilijk is slaap komen, krijsen....pffff. Ik haal haar er elke keer uit en ga dan even naar een andere kamer rusig zitten en schommelen. 's Nachts wordt ze ook om de haverklap wakker, alleen gaat dan niet zo hard gillen. Pas om een uur of 5. Dan een flesje en gaat ze weer slapen tot half 8.

Ze heeft nu verhoging, er komen tandjes aan en de sprong is bezig. Lekker alles tegelijk :( . Maar goed, ben je er ook weer in één keer vanaf 8) .

Van de week ben ik weer begonnen met masseren voor het slapen gaan 's avonds en ze is nu een stuk rustiger moet ik zeggen. Misschien een tip voor jullie? Merel wordt er lekker loom van.

Succes allemaal..... Hopen dat het snel weer beter gaat!

Deel Deze Pagina