Eefje is afgelopen vrijdag gewogen en precies 5 kilo. Ze heeft van die vet rolletjes op haar benen. Maar ik denk maar zo.... een beetje baby vet kan geen kwaad. Alleen maar goed voor de weerstand. Ik ga pas opletten als ze naar vast voedsel gaat.
hoi hoi niet te druk om maken hoor. Tim was met 3 maanden 6300gram en 57cm hij heeft gewoon lekkere stevige boven benen. ook hij was te zwaar zeiden ze tenminste voor zijn lengte. nou ik vind het wel prima als ze straks meer bewegen is het zo weer weg. want ook Arend was een mollige baby en als je kijkt wat er nu van over is. Arend is nu een spijkertje met zijn 5 jaar. groetjes sandra
Mijn dochtertje was gisteren 63cm en 6140gram. Beetje boven t gemiddelde dus, maar verder prima. Toch oogt ze veel forser dan ze is en ik krijg er ook regelmatig opmerkingen over, dat ze zo fors en dik en stevig is etc etc. Ik ben zelf erg dik dus ook de opmerking 'ze heeft nu al jouw bouw' heb ik al gehoord
Ik snap helemaal wat je bedoel Joldeg, dat soort opmerkingen heb ik ook al om mijn oren gehad, zelfs van familie. Trek het je niet aan, mensen moeten altijd wat te *piep* hebben.
Ik krijg de opmerkingen dus 'juist' van familie! Om de een of andere reden schamen die zich nogal om het feit dat ik zo dik ben (en familie is dus ouders/zus). Ik snap het niet hoor, waarom ze daar zo over moeten zeuren. Voor mezelf ben ik er intussen wel aan gewend geraakt, maar dat ze nu ook al over mn dochter beginnen..
Pff ... wat een gezever ... Lekker toch juist een beetje spek?! Ik kan niet wachten totdat Mirre eindelijk van die lekkere spekdijen krijgt. Teken dat het een tevreden en gezonde baby is, die lekker eet! En tenminste geen zorgen als 'Eet ze wel genoeg' etc. Het 'teveel' loopt ze er tzt wel weer af hoor!
woehhaha moet er wel om lachen...bij 4 manden precies ook naar het cb, en toen vonden ze haar in de groeicurve achterblijven...mevrouw is 7100 gram en 62 cm lang... :-#