Is ze zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by jongen18jaar, Mar 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jongen18jaar

jongen18jaar Nieuw lid

Mar 24, 2007
    4
    0
    0
    Bij ons was het nog niet echt de bedoeling om zwanger te geraken...
    Vriendin was haar 2de pilletje vergeten en hadden die avond nog wel betrekking gehad hebben daarna de morningafter pil genomen maar 5 dagen later wel nog eens seks gehad...
    haaar regels komen normaal door op dinsdagochtend en dat was nu donderdag ochtend... zaterdagochtend waren ze echter al gedaan :s
    zou ze toch zwanger zijn?
    iemand raad?

2. Yuntje

Yuntje Bekend lid

Mar 16, 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    doe een testje... dat geeft je zekerheid (nou ja zij moet die test dan doen natuurlijk;) )

3. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

Oct 22, 2006
    233
    0
    0
    Als ze de ma-pil genomen heeft zoals het hoort, zou dat niet zo moeten zijn! Maar als je lijf ontregelt is (pil vergeten, ma-pil) verbaast het me niet als alles even in de war ligt... Volgende keer toch voorzorgsmaatregelen denk ik, na een vergeten pil, ook nog na ma-pil...
    Suc6!

4. Niet meer actief

nee ik denk ook niet dat ze zwanger is hoor!
    maar wat mijn bovenbuurvrouw zegt denk ik ook.
    door een vergeten pil kan het lichaam idd een beetje ontregelt zijn ja.
    daar hebben wij allemaal wel ervaring mee ... lol met ontpillen whahaha (ff offtopic sorry)

maar doe maar rustig .. het is goed dat ze de morning after pil heeft opgehaald.

xxx Swiggy

5. Niet meer actief

ps wat is betrekking dan? of ben ik nou zo vreselijk blond ? :-s

xxx Swiggy

6. jongen18jaar

jongen18jaar Nieuw lid

Mar 24, 2007
    4
    0
    0
    ben gewoon beetje bang... niks abnormaal denkek bij een jong stelletje... kdacht ik vraag het effe aan wat mense met beetje meer ervaring met dat soort dinge:) betrekking... ja laat ons zegge dat we 5 dage na die ma-pil (en vergeten pil) seks hebben gehad zonder condoom en tzou allemaal wel heel toevallig zijn maar pas donderdag ongesteld en dan maar 2dage... ben toch beetje bang hoor... :oops:

7. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Heel netjes gezegt betekent dat geslachtsgemeenschap

8. Miszmii

Miszmii Actief lid

Aug 18, 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    De kans is erg klein, maar als je er echt zo bang voor bent laat haar dan een test doen. Gewoon voor de zekerheid, jij zit dan niet meer in onzekerheid.

9. Niet meer actief

ik denk niet dat ze zwanger is, de tweede pil vergeten en daarna de morning-afterpil erachteraan...nee de kans is echt heel klein.
    t lichaam zal wel even ontregelt zijn door die vergeten pil.

10. jongen18jaar

jongen18jaar Nieuw lid

Mar 24, 2007
    4
    0
    0
    maar we hebben wel geen 7dagen gewacht voor we terug geslachtsgemeenschap hadden é...
    en die korte cyclus van 2dage is dan gewoon te wijten aan die morning after pil en die vergeten pil?

11. Miszmii

Miszmii Actief lid

Aug 18, 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Dat kan inderdaad de oorzaak zijn ja...
    Maar ik zou toch een testje doen, ookal is de kans klein, als ze wel zwanger blijkt te zijn kun je het beter nu weten als over een paar weken!

12. Niet meer actief

anders bestel je via t internet die goedkope testen, van sensitest of matcare, want kan me voorstellen dat jullie niet breed in het geld zitten op jonge leeftijd.

13. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ik zou gewoon een testje kopen..
    10 euro voor zekerheid?...

ik denk eigenlijk dat ze neit zwanger is, maja door de rare omstandigheden, kan je natuurlijk onzeker zijn...

zon'test geeft dan uitsluitsel.. of ze wel of niet zwanger is.. op een andere manier kom je er niet achter.. tenzij je wilt wachten of haar buik in de komende maanden gaat groeien of niet.. ;)

14. jongen18jaar

jongen18jaar Nieuw lid

Mar 24, 2007
    4
    0
    0
    nja misschien gewoon bang voor het resultaat... hoe graag ik later ook kindjes zou hebben:) ma kwil vriendin ook ni terug late stresse

15. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ja..maar als het resultaat positief is, maakt het echt niet uit of je gaat w8en... je kan t beter nu weten, dan later !

iig veel succes !

Share This Page