Hoi allemaal, afgelopen vrijdag zou ik volgens mijn cyclus (die ik meteen weer terughad na het stoppen met de pil, ongesteld moeten worden. Dit is niet gebeurd? Heb eigenlijk zoiets van; ik kan nog niet zwanger zijn, toch? Wat vinden jullie, nu al testen of nog wachten??
Hoelang ben je nu gestopt met de pil? Als dit nog niet heel lang is, kan het best zijn dat het toch nog niet helemaal regelmatig is. Maaaaar, je zou natuurlijk ook gewoon zwanger kunnen zijn als je op de 'juiste' dagen hebt geklust Dus gewoon even testen, dan weet je het zeker! OOk wel leuk misschien, zo voor de feestdagen
Bedankt voor je bericht Anzza! Ben 2 maanden gestopt nu, dus het zou kunnen dat mijn cyclus niet helemaal op orde is nog... Toch maar testen denk ik, ga ik ook anders de feestdagen in! Heb je nog ervaring met bepaalde merken? Liefs
Das jammer. Maar geniet dan maar lekker van je wijntje meis. Maar als je nog geen duivels hebt kan het nog. Wens je iig hele fijne dagen
Je weet nooit! Van mijn zoontje was ik ook de 2e maand nadat ik gestopt was zwanger! Had even voor nod negatief getest, en wist ook zeker dat ik niet zwanger was. Na een week over tijd drong mn moeder toch aan dat ik nog een test zou doen, en die was positief!! Maar in elk geval fijne feestdagen! En een wijntje kan geen kwaad.