Hoi hoi! Sinds een paar dagen heb ik de babyfoon met camera weer aangezet. Vond het leuk om naar mijn hummeltje te kijken terwijl hij sliep Alleen nu viel mij het volgende op. als ik ZL in bed leg, gaat hij lekker liggen en doet zijn oogjes dan al dicht. Nu zag ik op de camera dat hij weer gaat zitten en minimaal een half uur, drie kwartier bezig is om in slaap te komen. Hij gaat voornamelijk zitten en zit dan voor zich uit te staren. Dit doet hij savonds ook. Het is dan pikdonker op zijn kamer maar toch staart hij voor zich uit. Ik hoor hem verder niet, want hij is gewoon stil. Hij is om 19:15 uur echt moe dus daar kan het niet aan liggen. Tegen 20:00/20:15 uur gaat ZL uiteindelijk liggen en slaapt dan. Ik begrijp dat wij als volwassenen ook even de tijd nodig hebben om in slaap te komen, maar dit vond ik zo apart toen ik het op beeld zag... zal misschien best normaal zijn, maar vond het zo vreemd. Iemand die dit herkent?
Lijkt mij idd apart om te zien maar verder niet verontrustend. Als hij daarna lekker gaat slapen is het in orde lijkt mij. Wij liggen ook wel eens wakker als volwassenen alleen zitten wij dan niet Dochter die kletst altijd voordat ze gaat slapen.
Niets om je zorgen over te gaan maken meid! Als je geen camera babyfoon had dan had je dit niet eens geweten! Ik heb juist om die reden geen camera babyfoon haha! Ik spiek s'avonds voordat ik zelf naar bed ga even bij de kleine meid Maar ik zou me echt geen zorgen maken, hij huilt niet, doet geen gekke dingen maar is gewoon even lekker de dag aan het verwerken in z'n hoofdje denk ik
Klopt, is ook zo. Heb het ding al heel lang niet meer gebruikt, omdat ik in het begin er helemaal krankjorum werd. Zat steeds op het ding te kijken en mezelf gek te maken. Nu wilde ik eens kijken en zag ik dit. Zal ook wel normaal zijn, maar vond het zo apart! Weet dat hij veel draait in zijn slaap maar om zo voor zich uit te zitten staren had ik dan weer niet verwacht.