Hey Meiden, Ik vroeg me af of die ukkies van jullie dit ook deden.... Kyano is helemaal niet dol op de tv hij heeft geen interesse in bv tekenfilms of de gewone tv, maar kyano is helemaal gek op reclame's .... ik snap er de ballen niet van want was is er nou zo spectaculair aan de reclame ... sommige zeggen dat dit door de flitsbeelden komt maar als ik bv ( om het te checken ) een film op zet met ook veel flits beelden dan kijkt hij niet eens, en als je hem voor de tv zet dan draait hij weer zijn hoofd om .... Het is op zich niet erg ofzo maar vind het zo raar dat hij daar helemaal stil van word, want geloof me als ik bv een uur rust wil dan kan ik het beste de hele tijd reclame's opzetten want dan hoor ik hem niet ... Aan de ene kant vind ik dit een beetje gek maar aan de andere kant denk ik ach teveel tv is ook niet goed dus moet ik blij zijn dat hij liever met zijn speelgoed speelt dan dat hij tv kijkt toch ? Zijn er meer moeders die dit mee maken ? Kyano is trouwens 15 maandjes Liefs Chantal
Hé grappig, Boaz heeft dit ook. Ik denk dat hij het leuk vind omdat het vaak herhaald wordt en hij dus het filmpje/muziekje herkent. Maar zeker weten doe ik dit ook niet natuurlijk.... De reclame van UPC (hoe kiest hij het uit), en die van het WNF zijn bij hem favoriet. Oh ja, het RTL4 nieuws 's ochtends vind hij ook geweldig. Vooral als ze de weerkaarten laten zien. Gekke vent hè?! Heeft Kyano ook een reclame die favoriet is?
Kyano heeft ook een favoriet, dat is de Becam reclame ... Mijn vriend gaat dan met een raar stemmetje net doen alsof hij kyano is en zegt dan tegen mij * op een gekke toon * '' Mama Mama, Kijk nou dat scheelt wel 3%, echt waar hoor '' Hoe verzinnen ze het he om nu al een favoriet te hebben hahahah
Hier staat zijn mond helemaal open bij paula de koe! Maar een becam reclame, hahaha gek kind heb je chantal
Die van ons is ook alleen maar geintresseert in de reclame en dan vooral de auto reclames. Soms hoeft hij het deuntje nog maar te horen en dan zegt hij al Auto Sindskort is er nog 1 ding waar hij echt even voor gaat zitten en dat is de clip van Anouk Modern world 8) Terwijl daar helemaal geen auto's in voorkomen. Hij zit dan heel stil het clipje te kijken en wij vragen ons steeds af wat het nu is dat zijn aandacht trekt. Groetjes anita
Ik vraag me dus ook af wat hij dan precies in die ene reclame van Becam zo leuk vind want ze naaien je bij becam waar je bij staat dus hij zal niet de aanbieding leuk vinden hahahahah ... En weet je welke hij nog meer leuk vind, die van die Nintendo Ds, met verschillende kleuren, als ik dan ga lachen om het feit dat hij is boeiend zit te kijken dan zegt mijn vriend * met wederom een gek stemmetje * '' Ja maar mama dan kan je wel lachen maar dat zijn wel heeeeeel veel verschillende kleurtjes hoor '' En bij de Whiskas reclame schreeuwt hij altijd '' noes, noes '' Otwel hij roept zijn katje ( kitten ) die heet Minoes ahahhahaha
Boaz gaat dus bij leuke reclames helemaal uit zijn dak. Benen gaan dan recht naar voren, zo stijf als een plank en zijn handjes gaan ook recht naarvoren en die draaien rondjes. Daarbij roept hij dan 'Huhuhuhu' Dat doet hij trouwens ook als hij iets graag wil hebben als wij iets vast hebben. Ik vind het zo lief! Ik weet wel wat hij nou zo leuk vind aan de reclame van UPC, dat zijn die blokjes van verschillende pakketten die dan omstebeurt op de voorgrond komen ...
Bij ons waren de Olympische Winterspelen al gauw favoriet... Zat meneer met zijn 3 maandjes geboeid naar het skischansspringen te kijken! Maar Becam, haha! Pas maar op dat je niet ineens aan een lening vast zit!
Over die leenreclames gesproken...mijn zoon is helemaal gek van die dames die in die reclames zitten....dat zo'n jong ventje nu al gek op de vrouwtjes kan zijn
Hmmm ik zat vorige week naar educatief verantwoorde filmpjes te kijken op youtube met Lena... Van die gare liedjes van 'op een klein stationnetje, 's morgens in de vroegte..' dat soort dingen... Zit ze opeens zo naar de tv te kijken, was Oprah bij Tom Cruise opeens veel boeiender. Ze heeft er een kwartier naar zitten kijken! Onbegrijpelijk! Moest heel erg lachen om de verhalen over de leenreclames en auto's, hihi!
Mijn ventje (11 maanden) moet altijd heel erg lachen om de reclames van appie hein en die ezel die achteruit loopt in de reclame van appelsientje. Verder vind hij t nieuws op rtl4 met jan de hoop in de ochtend ook zeer interresant.