Het zou niet mijn keuze zijn, maar vind het ook niet direct lelijk. Heel apart, ze zal in ieder geval geen naamgenootjes in de klas hebben Als jullie het een mooie naam vinden, zou ik er trouwens geen rekening mee houden wat andere er van vinden, hoor! Tenzij het een hele pestgevoelige naam is, maar dat is volgens mij niet het geval!
Oh ik denk gelijk aan Clarice van Silence of the Lambs....hoe hij dan die naam uitspreekt....rillingen. Nee niet voor mij dus...Maar goed dat komt omdat ik er dan andere associaties bij hebt.
Ja, mooie naam. Origineel, maar niet te gemaakt. Ik moest wel meteen denken aan Carice van Houten. Maarja...is dat erg?
ik moest ook meteen aan Carice van Houten denken. Het is niet mijn smaak, maar ik vind het ook geen lelijke naam hoor.
Ik vind het wel een leuke naam, die je in ieder geval niet te vaak hoort. Gewoon doen als jullie het een leuke naam vinden!
Carice vind ik wel kunnen maar niet direct mijn smaak. Ik denk dat ze snel Clarice zullen zeggen tegen haar. Dat vind ik helemaal niet mooi...
Ik vind het best een leuke naam eigenlijk. Ik dacht ook meteen aan carice van houten, maar ach... kon gekker toch?
Naam "Carice" aantal keer gegevenJaar 2003 7 2004 5 2005 8 2006 9 2007 39 2008 46 2009 42 valt dus mee
Ik vind het een mooie naam. Ik heb wel gelijk de Carice van Houten-associatie, maar ik vind dat een leuke vrouw, dus voor mij geen storende associatie.
Mijn vriend kwam met deze naam af... Ik had hem nog nooit gehoord, en we kennen Carice van Houten zelfs niet eens, aangezien we Belgen zijn ... Toch bedankt voor de reacties!
Vind hem nogal hard klinken, persoonlijk zou ik eerder dan naar Carmen of Charlotte neigen. Maar als jullie hem mooi vinden, kiezen die naam dan!