Denk dat Ben er sowieso wel komt, dus daarom gun ik het 1 van de meiden meer, die hebben het steuntje in de rug harder nodig. Ik hoop dan ook dat Leonie of Kim wint... met Pearl heb ik niet zoveel.
Denk ook dat Ben er sowieso wel komt, dus van mij mag Pearl wel winnen of anders Kim. Leonie vind ik op zich wel goed maar heb niet zo veel met haar.
leonie was hier net 50 tr bij mijn huis vandaan Niks gezien helaas... Was van Q music, achterbank concert
van mij mag Leonie winnen gun het haar wel...ook Ben mag van mij winnen maar die komt er zo en zo wel, dus dan gun ik het leonie.. pearl vind ik niet zo dus zij hoeft van mij niet te winnen
Ik ga voor Ben stemmen. Maar ik gun het Kim ook hoor! Ze zijn commercieel gezien ook het beste voor TVOH. Ik denk dat we nog veel van Ben gaan horen en dat Pearl het in musicalland gaat maken.. Leonie gaat lekker zingen in kroegjes met een bandje en Kim komt er ook wel..
Ik hoop dat Pearl in musicalland blijft. Een echte aanwinst! Alhoewel ik denk dat Ben gaat winnen (geloof dat hij nu al goud heeft) gun ik het Kim het meest.
Ik ga voor Ben. Waarom? Omdat hij anders is dan al die andere winnaars van talentenjachten. Er zijn al zoveel kim's, leonie's en pearl's in Nederland, en vaak hoor je niks meer van ze. Al moet ik wel zeggen: ik ben in december bij het concert van tvoh geweest in Amsterdam. En de enige die mij tijdens die avond kippenvel gaf was Leonie (ze zong man in the mirror van Michael Jackson).
Absoluut Ben! Hij is gewoon cool en zoals iemand anders hier ook al zei: er zijn al zoveel Leonie's, Kim's en Pearl's..tijd voor wat nieuws!
Ik ken het hele programma niet want ik woon in het buitenland maar aangezien ik Leonie nog persoonlijk ken van vroeger en aangezien ik uit hetzelfde dorp kom zeg ik dus: Leonie!
Ben, en dan absoluut niet omdat hij de beste zanger is (misschien wel de minste van de finalisten) maar puur omdat hij degene is die het programma volledig op de kaart heeft gezet! Heel dit seizoen draait al om Ben en dat maakt hem voor mij de winnaar.