Wij weten net dat we een jongetje gaan krijgen en vinden allebei de naam Doris erg leuk. We willen namelijk een stoere, korte Hollandse naam die niet in de top 50 voorkomt. Wat voor jongetje zien jullie voor je bij deze naam? Dank voor de reacties alvast!!
Het is niet mijn smaak maar ik vind dat wel een leuke naam als het Boris was geweest had ik nee gezegd dat vind ik echt niet leuk maar smaken verschillen naar Doris vind ik wel leuk
Ik zie bij Doris een meisje voor me. De naam wordt volgens mij meestal als meisjesnaam gebruikt. Voor een jongetje vind ik hem niet zo leuk, maar voor een meisje juist wel.
Ik vind het voor een jongen een hele stoere naam, maar ook ik zie eerder een meisje voor me bij Doris..
Doris is voor mij ook een meisjesnaam. Dorus kan als heel ouderwetse jongensnaam - maar daar zie je er ook steeds meer van terugkomen, dus wie weet is Dorus wel the next thing... Joris Boris Morris Vind ik eerlijk gezegd allemaal leuker.
Tja, weer eens wat anders.....Ik weet niet wat voor jongetje ik me erbij voorstel.....wel een jongetje met donkerblonde haartjes geloof ik..en dan géén stekeltjes ofzo, maar een beetje tot aan de oren met wat slag... Persoonlijk vind ik Joris iets leuker.
Ik vind Doris meer een meisjesnaam. En dus niet zo stoer voor een jongen. Morris vind ik bijv. weer wel leuk.
Op de een of andere manier wekt de naam Doris bij een soort van carnaval gevoel op..... Vraag me ajb niet waarom. Iig vind ik het geen mooie naam