We hebben een beetje al gekozen voor de naam Isa, we vonden Lola ook een super naam maar twijfelden een beetje vanwege de associatie met de liedjes etc. Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze namen vinden!!!
Isa! Bij een naam houd ik zelf altijd voor ogen hoe het voor het kind zal zijn om zich als volwassene met een naam voor te moeten stellen.....
Ik vind het allebei heel leuk, maar ga toch voor Lola. Vind ik echt stoer en bovendien hoor je het niet zo vaak, in tegenstelling tot Isa. Mijn nichtje heeft als 3e een zoontje gekregen, Jip, maar als het een meisje was geweest had ze Lola geheten. Ja, echt leuk!!
Zeker weten Isa! Bij Lola denk ik meteen aan Lola Ferrari (en ik weet niet of je fijn vindt als je kind dezelfde naam draagt) en Lola Brood... (zal wel niets mis mee zijn... maar toch... doet me denken aan Herman Brood en dat vind ik dan weer minder)
Oooh ja... maar zie... ik denk er toch aan en ik denk niet dat ik de enige ben... toch? Tussen LolA en LolO zit ook niet zoveel verschil he
Haha, nee inderdaad, je hebt gelijk. Volgens mij ben ik ook de enige die gezegd heeft dat ze Lola een leuke naam vindt. Ach ja, smaken verschillen .
En gelukkig maar... Anders hadden we allemaal dezelfde naam... Lijkt me ook niet echt handig he hahaahha