Ik vind ze ook allebei erg mooi! Als ik moet kiezen ga ik toch voor Jade! (Op z'n Nederlands idd, Engels vind ik wel lelijk).
Jade! Ik ken eigenlijk ook alleen maar de Nederlandse uitspraak van deze naam. Een oud-klasgenootje van me heet ook zo.
Pff jeetje.. dit is een moeilijke keus!! Ik vind de namen allebei prachtig, ga er nog even een nachtje over slapen
Jade! heb m zelf al jaren en ben er erg tevreden over! heb zelf ook bijna nooit problemen dat mensen me djeed noemen, alleen toen ik in schotland woonde. maar toen was het juist wel handig dat het ook daar een normale naam was. (mijn vriend heeft een friese naam, dat kregen ze niet uitgesproken daar.)
Pfff, moeilijk hoor. Ik vind Isa een leuke naam, alleen je hoort hem zo ontzettend vaak en dat vind ik minder. Jade is erg mooi maar alleen als het op z'n Engels wordt uitgesproken vind ik. En dan vind ik het weer afhankelijk van of het bij jullie achternaam past. Als dat echt een hele "Hollandse" naam is zou ik voor Isa gaan. Als jullie een wat aparte of exotische achternaam hebben zou ik voor Jade gaan. Succes met je keuze!