Isa of Jade????

Discussie in 'Babynamen' gestart door Jesse james, 10 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind ze ook allebei erg mooi!

Als ik moet kiezen ga ik toch voor Jade! (Op z'n Nederlands idd, Engels vind ik wel lelijk).

2. augustus

augustus Niet meer actief

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Jade! :)

Ik ken eigenlijk ook alleen maar de Nederlandse uitspraak van deze naam. Een oud-klasgenootje van me heet ook zo.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Pff jeetje.. dit is een moeilijke keus!! Ik vind de namen allebei prachtig, ga er nog even een nachtje over slapen :D

5. emje

emje Niet meer actief

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    JADE! Beide namen heel mooi, maar Isa hoor je wel erg veel. Jade is ook een prachtige edelsteen.

7. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Jade!
    Mooi hoor :).

8. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    Jade!

heb m zelf al jaren en ben er erg tevreden over! heb zelf ook bijna nooit problemen dat mensen me djeed noemen, alleen toen ik in schotland woonde. maar toen was het juist wel handig dat het ook daar een normale naam was. (mijn vriend heeft een friese naam, dat kregen ze niet uitgesproken daar.)

9. Kovu

Kovu Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
  10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Pfff, moeilijk hoor. Ik vind Isa een leuke naam, alleen je hoort hem zo ontzettend vaak en dat vind ik minder. Jade is erg mooi maar alleen als het op z'n Engels wordt uitgesproken vind ik. En dan vind ik het weer afhankelijk van of het bij jullie achternaam past. Als dat echt een hele "Hollandse" naam is zou ik voor Isa gaan. Als jullie een wat aparte of exotische achternaam hebben zou ik voor Jade gaan. Succes met je keuze! :)

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik zou voor ISa gaan, hoewel ik Jade ook wel erg mooi vind.

Deel Deze Pagina