ik zag gisteren in een tijdschrift de naam Jacy. ik vind het een onwijs leuke naam en persoonlijk vind ik het een beetje unisex, wat vinden jullie?
Ik vind het ook wel voor beide kunnen. Als ik een geboortekaartje zou krijgen met de naam Jacy zou ik niet per direct weten of het een jongen of meisje zou betreffen.
Ik dacht al eerste aan een meisje, maar volgens mij heten in Amerika ook wel veel jongens zo. Dat soort namen kunnen tegenwoordig eigenlijk altijd voor zowel jongens als meiden... dus ik zeg unisex!
Ik ben het helemaal met Cossy eens! Volgens mij is ie unisex, maar ik zou m zelf wel eerder geven aan een meisje. Bij een jongen zou ik er net iets anders van maken, bv. Jaycee ofzo.
Ik dacht meteen aan een meisjesnaam, maar als je het zou schrijven van JC, vind ik het een jongensnaam. De klemtoon ligt dan anders, namelijk op Cie.
Een kindje bij mij uit de buurt heet Jacey-lynn. Het is een meisje. Misschien mooier met een e ertussen???
Ik stem voor unisex naam. Als ik de naam zo zie staan heb ik niet iets van: Wat een leuke meisjesnaam of Wat een leuke jongensnaam. Vind het voor allebei wel een mooie naam.