Lisa, ik vind Isa geen complete naam zoals Bloem82 zegt, bovendien komt Isa al heel veel voor. Lisa is een prachtige klassieke naam vind ik. Succes!
Zal ik nog even voor verwarring zorgen dan wat vind je van Lise? Ik vind Isa trouwens een super mooie stoere korte naam!
Ik vind ze allebei heel leuk, maar ook heel verschillend. Ik zou naam pakken die het beste bij jullie past. Wij hebben er bijvoorbeeld bewust voor gekozen om een iets stoerdere naam te nemen.
Ik zou kiezen voor Isa, maar wel jammer inderdaad dat het al een veelvoorkomende naam is. Maar lekker kort en stoer. Lisa vind ik persoonlijk truttiger.
Isa! Al vind ik Isabel(le) nog veel mooier! Lisa is ook leuk hoor, al kan ik me daarbij alleen maar een heel lief, schattig, braaf meisje bij voorstellen.
Ik vind Lisa een hele mooie naam! Isa vind ik niks.. Ik heb inderdaad ook het idee dat de naam niet echt compleet is. Isabel vind ik daarentegen wel weer leuk
Ik vind persoonlijk Isa leuker. Zelf heb ik niet voor beide namen gekozen omdat ze mij teveel voorkomen, dus heb voor Lisette gekozen. Maar vind Isis ook erg leuk! Succes met jullie keuze, weet dat het erg moeilijk is!
Ik vind Lisa veel mooier, liever en leuker klinken dan Isa. Isa klink harder en feller. Gek, dat één lettertje zo'n verschil maakt.
Isa van deze twee. Maar vind dat je beide namen tegenwooridg wel heel veel hoort. Zitten er straks 3 isa's of lisa's in de klas is ook zo vervelend. Maar ieder zijn eigen mening.