Hallo, we zitten een beetje met de namen overhoop. we willen graag gaan vernoemen. doopnamen zijn lambert en bert-jan maar dit lijkt erg op elkaar. wat zouden jullie voor doopnaam hiervan maken en welke jongensnaam zouden jullie hierbij kiezen. Graag reacties.
Ik zou een leuke eerste naam bedenken en Lambert en Bert-Jan als tweede en derde naam nemen, geloof ik... En anders inderdaad iets met 'bert' erin kiezen...maar dat vind ik toch echt minder duidelijk...
Lambert-Jan. Kan meteen ook als roepnaam. Lambert Bert-Jan klinkt net of je stottert vind ik. Of doopnaam Lambertus Johannes, roepnaam Lambert-Jan.
Dan bljf je een dubbelop en stottereffect houden, twee keer bert en dan twee gelijkklinkende lettergrepen (jan en lam) bij elkaar.
we vinden matthias een mooie naam, maar omdan als doopnaam lambert jan te doen vind ik ook weer niet op elkaar lijken. dat is net zoals klaas jan en we noemen hem piet. erg ingewikkeld dus, nog meer suggesties.
Ik moest gelijk aan Bertran denken... overigens vind ik je eigen suggestie niet eens verkeerd hoor... het wordt een mooie combinatie
nou, bert zit zowel in lambert als in bertjan. je haalt alleen maar de herhalende bert weg bij lambert-jan toch? Noem je zoon anders gewoon Bert. Dan heb je twee vernoemingen in één!
Wat vinden jullie van Lambert Yarne(Jarne) als doopnaam lambert en bertjan vernoemd. roepnaam matthias