Yena? Mijn man heeft deze bedacht en hij heeft me ook verteld hoe die aan deze naam gekomen is Nu ik de afkomst ervan weet vind ik de naam niet zo leuk meer (hij keek een programma over Hyena's)
Ik vind het een leuke naam! (en hoe hij erop kwam moet je dan maar vergeten of heeeel hard om lachen!)
Ik vind t een leuke naam ... voor jou misschien Yana ( krijg je geen rare gedachtes bij misschien hihi )
Ik zit in het onderwijs dus vind het niet echt mooi . Google even op Jenaplan onderwijs. Yana zoals ook geopperd is vind ik wel heel mooi!
Nee, sorry....ik vind het niet wat. Nog voordat ik de OP verder las en zag dat het inderdaad van Hyena afgeleid was, had ik diezelfde connectie al gelegd. Moet je nagaan hoe snel haar klasgenootjes die connectie zullen leggen Ik vind het alternatief "Jenna" veel leuker
Ik vind Isa/Tess persoonlijk leuker maar manlief weer niet Wat kunnen mannen ook moeilijk zijn Ons andere kids hebben ook 4 letters dus zou het liefst nu weer iets met 4 letters kiezen of 3 (Isa) natuurlijk