De titel zegt het al, wat vinden jullie ervan? Isa Sophie Maxime Ik heb al eerder om jullie mening gevraagd, maar denk toch dat we gaan kiezen uit 1 van deze 3 namen.
Het zijn alledrie mooie namen maar ik stem voor Maxime, want deze naam komt een stuk minder voor en is stoer en lief tegelijk vind ik.
Ik zou voor Isa of Sofie gaan. Maar ik vind Maxime wel weer een frisse wind. Isa en Sofie zijn natuurlijk namen die je wel vaak hoort. Maxime heeft wel iets nieuws.. Iets fris. Lief en toch ook stoer. Dus vind een keus hierin wel lastig.
Bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Isa-Sophie gaat het niet worden, ben niet zo van de dubbele namen. Jullie benoemen precies ons dilemma. Isa en Sophie komen vaker voor...Sophie naar mijn idee meer. En Maxime is weer eens wat anders. Het blijft zo lastig. Hoop nog meer meningen te lezen.
Maxime mooi voor een jongen, voor een meisje vind ik deze naam echt vreselijk. Sophie hoor je overal, vind Sophia veel mooier. Isa is wel leuk maar ook populair.
Maxime is wel weer wat nieuws maar ik denk gelijk aan Maxima en maximaal, vind ik persoonlijk niet zo leuk. Sophie vind ik erg mooi maar ja, daarin zijn we niet de enige en Isa is leuk maar een beetje nietszeggend. Isabel vind ik dan weer heel leuk!
Maxime vind ik persoonlijk niet zo. Isa en Sophie vind ik beide even leuk! Sophie komt vaker voor, maar ik zou daar niet naar kijken. Gewoon kijken wat je leuker vindt.
dit! en anders liever Isabel of Sophia zoals anderen ook al aangeven/ Een net iets originelere variant
Ik denk dat als je veel waarde hecht aan de mening van anderen je het beste voor isa of Sophie kan gaan. Zijn niet voor niets hele populaire namen. Veel mensen vinden hm heel leuk ( ik ook). Maxime zullen meer mensen minder mooi vinden, is wat aparter en valt daarom niet bij iedereen in de smaak. Persoonlijk vind ik het leuker als mensen voor een apartere naam gaan .