doen jullie kindjes dit ook als ze in bed liggen? allemaal draaien met hun koppie? hier slaapt ze dan wel gewoon door maar steeds maar dat koppie draaien en die handjes in haar gezichtje wrijven. lijkt me zo vermoeiend....
Draaien? Hier heeft ze maandenlang haar hoofd heen en weer geslagen, links, rechts, links, rechts en een herrie! Niet normaal, maar goed, volgens de dokter kon het geen kwaad, groeien ze weer overheen. Overigens, mijn man is een van de weinigen die hier niet overheen is gegroeid, hij slaat af en toe nog heel erg zijn hoofd heen en weer tijdens zijn slaap, dus ik was er aan gewend ! Bij mijn dochtertje ging het met een maand of 7 geloof ik helemaal over.
Het is een kleine steve wonder zullen we maar zeggen...heel herkenbaar! Na de 12 weken sprong werd dat ineens heel veel minder.
hier heeft youame het gedaan tot 1 jaar dice doet het nu ook van links naar rechts ook als ie moe is en bezig is om in slaap te vallen mijn broers en vader deden dat met hun hele lichaam
Is een vorm van jezelf in slaap wiegen volgens mij. Wendy doet t ook als ze moe is. En dan zeg ik "nee nee" en dan moet ze erg lachen Mn vader kan op geen andere manier in slaap vallen als op die manier.