pff denk je het goed te doen door een puckababy aan te schaffen, word hij hysterisch als hij het ding aan krijgt! en met een omslag doek valt hij wel goed in slaap! ik heb de puckababy gekocht, omdat hij steeds onrustiger ging slapen, en met zn handen steeds zichzelf wakker maaide dus ik dacht ik ga hem inbakeren, overlegd met cb want hij moet nog op controle voor zijn heupjes, omdat hij in stuit lag. en kreeg van hun ook te horen dat de puckababy dan het beste alternatief is voor inbakeren. nou gister dus geprobeerd, werd hij helemaal hysterisch ging krijsen, gillen dus toen maar weer af gedaan en hem gerust gesteld en in een omslag doek gewikkeld en viel al vrij snel in slaap. die omslag doek gebruikte ik al eventjes en dan wikkel ik alleen zijn armpjes erin en laat zijn beentjes vrij om te bewegen. en net weer geprobeerd om aan te doen, ging hij weer heel hard huilen toen hij alleen in dat ding ging liggen! toen maar weer bezweken voor de omslag doek, en hij viel meteen in slaap. ik denk dat ik die puckababy maar probeer te verkopen en dan wacht op de heupfoto eind april en als dat goed is ga ik wel proberen met het echte inbakeren kijken hoe hij dat vind. misschien mag ik hem nog terug sturen, ik heb hem ook nog niet gewassen want wilde hem eerst uitproberen. alleen zit ik nu wel nog met het probleem dat hij vrij onrustig in slaap valt... hij is dan wel moe, maar als ik hem dan in zn bed leg valt hij niet in slaap of is hij na een paar minuten weer wakker en lijkt wel weer klaar wakker. hebben jullie nog tips? gister had hij volgens mij een sprongetje want hij bleef maar huilen.. de arme schat, hoe gaan jullie met sprongetjes om?
Als je wilt inbakeren waarbij de beentje los zitten, kan je een paccodoek nemen. Bij ons werkte het echt goed! www.pacco.nl De puckababy, kindjes die eigenlijk echt ingebakerd moeten worden, worden inderdaad hysterisch in zo'n ding. Dit omdat ze hun armen wel kunnen bewegen maar niet eruit kunnen halen. Dit zorgt voor frustratie. Bij inbakeren heb je dit niet omdat de armpjes dan gewoon niet bewogen kunnen worden. Succes!
Hier werd er ook 1 hysterisch En uiteindelijk bleek een dikke winterslaapzak met mouwen wel goed te werken Inmiddels slaapt ie gewoon zonder poespas.
Ik gebruik hier al vanaf dat mijn zoontje 2 weken oud is de puckababy, volgende week wordt hij 1 jaar, en hij heeft nu de grootste maat nog steeds aan. Het is ff een kwestie van doorzetten. In het begin protesteerde hij ook, dat is ook algemeen bekend hoor dat ze zich even gaan verzetten, maar na 2 dagen sliep hij als een roos, en nu leg ik hem neer, en hij is vertrokken. Vind het een beetje onzin van eva1983 om te zeggen dat ze er juist gefrustreerd in worden, tja daarom worden ze ook goed verkocht om onze kindjes nog gefrustreeder te maken. Werkt het na 2 dagen nog niet dan zou ik pas na wat anders gaan kijken. Succes! Groetjes, lotte
same here, maar hier slaapt ze nog wel in de slaapzak. in de pucakbaby piep zitten de armen trouwens wel vast.
Wel eerst even goed lezen voordat je iets onzin noemt. Zoals je in het dikgedrukte stuk in mijn quote kunt lezen heb ik het over kids die echt strak ingebakerd moeten worden. Ik zeg niet dat alle kids er gefrustreerd van worden....
Tobe ook, maar ik heb laatst een paar keer de zomerslaapzak uitgeprobeerd (zonder dikke mouwen dus) en dat ging gelukkig ook goed. Ik was bang dat ie dan te veel bewegingsvrijheid zou hebben en daardoor zichzelf weer wakker zou houden. Maar blijkbaar is ie wat rustiger geworden.
bedenk me net dat in de peip ze niet vast zitten maar in de grotere wel.. ach wat maakt het ook uit. Voor mijn dochter was het niet het juiste middel.
alsof martijn heeft meegelezen met ons.. hij ligt nu namelijk na zijn flesje heerlijk te slapen in de puckababy! hij dronk z'n flesje lekker leeg, viel al bijna weer in slaap dus heb hem rustig in dat ding gedaan, eerst met speen in z'n mond, en tijdens het aandoen viel zijn speen uit zijn mond en verscheen er spontaan een glimlach! daarna ging hij nog pruttelen en gaf ik zijn speen weer maar die wilde hij niet, dus toen maar weggelegd en dekentje over hem heen gelegd en hij viel heerlijk in slaap. hij trok alleen wel meteen zijn handjes omhoog maar goed dat zal hij wel lekker vinden, want hij ligt zonder doek om ook het liefste met zijn handjes omhoog. hopelijk slaapt hij nu inderdaad lekkerder en wil hij er straks weer in. dank jullie wel iniedergeval voor het meedenken. ik denk trouwens ook dat hij gister te onrustig was voor iets nieuws te ontdekken omdat hij volgens mij gister in een sprongetje zat. vandaag is hij namelijk een stuk rustiger. ach het kan vanalles zijn, maar voor nu werkt het
je kan de puckababy nog wel gebruiken als je straks het inbakeren wilt gaan afbouwen. Maar ik neem aan dat je de piep hebt die past dan zeker al niet meer?
ik heb weer even jullie adviezen nodig.. de puckababy verbeterde niks, ik heb de pacco geprobeerd en ik zie nog steeds geen verbetering.. hij slaapt s'nachts heel goed, en dan maakt het niet uit wat hij aan heeft al is hij alleen zijn deken dan is het ook goed. maar overdag is het vaak zo'n drama.... pas als hij echt goed moe is gaat hij goed slapen, maar de andere slaapje's is hij heel onrustig, krijst de boel bij elkaar, ik zie dan aan het dat hij moe is maar hij wil/kan dan de slaap niet vatten.. ik wilde het cb ook bellen vandaag, maar was al te laat kan alleen maar tot 12.30..... hij was vandaag weer zo onrustig, hij heeft tot nu toe maar 3/4 uurtjes goed geslapen, de rest onrustig. ik heb hem net bij mij in mijn armen in slaap laten vallen, en heb hem net in z'n bed gelegd (met een slaapzakje aan). hebben jullie nog tips?
hij is net weer wakker geworden, heb hem nu maar in een omslagdoek gewikkeld want hij wilde zijn speen, en als ik hem dan laat 'zwaaien' met zijn armen slaat hij de hele tijd zijn speen eruit.