Isabel had bij een vriendinnetje, Kim, oorbellen gezien. Nou wilde ze ze zelf ook wel maar durfde nog niet zo. Nu, een paar weken na haar eerste woord erover, heeft ze ze dan toch in laten schieten. Het was ff hard huilen toen ze er in gingen, maar al snel was het over en hebben we geen kik meer gehoord van onze grote meid. Hieronder een fotootje van het resultaat:
Lief gezicht is dat dan he! Ik heb bij mijn dochter gaatjes laten zetten toen ze 8 weken was. Die denkt nu dat ze met gaatjes geboren is haha
wat ziet het er leuk uit zeg! een echte dame al! knap van haar dat je haar er verder niet meer over hoorde (kwa gevoelige oren,hihi)
Jaaaaaa, helemaal zelf uitgekozen, haha. Roze is haar lievelingskleur dus die keuze was snel gemaakt. Toen nog kiezen tussen goud en zilver en alsof ze weet dat goud "duurder" is, koos ze voor goud. En het is ook helemaal haar eigen keuze. Ze heeft er 4 weken over gedaan om tot beslissen te komen. En tot nu toe heeft ze er nog geen spijt van, hihihi.
zo wat goed van haar zeg.. Hoe oud is ze nu?? Lisa mag van mij ook oorbellen als ze het zelf aangeeft.. ben benieuwt hoelang dat gaat duren .. ze zit nu al steeds aan die van mij! hahaha Nee voor de 4 jaar mag ze die van mij nog niet... daarna wel!
Ziet er zeker leuk uit. Mijn meisje krijgt ze zeer zeker niet ( ja op latere leeftijd misschien dat zal haar keuze zijn) In je oren lopen allemaal zenuwbanen, en als de juwelierr scheef of verkeerd schiet, dan kan dat inhouden dat je voor de rest van je leven met bijvoorbeeld hoofdpijn rondloopt. Dit is de reden dat ik zag, nee, dit is een keuze die ze later maar moet nemen, maar die verantwoording geef ik haar nu nog niet. Maar ik zal de laatste zijn die zou zeggen dat het niet mooi is, want ik vind het wel mooi staan bij die meiden!
Mijn oudste 2 vroegen er al meer dan een jaar om en sinds een 1/2 jaar hebben ze dan oorbellen. Ze waren toen 5 1/2 jaar. Staat erg leuk.
Ik wist niet van die zenuwbanen af, Jolanda, anders had ik het misschien wel niet gedaan. Ik hoop niet dat we haar nu iets hebben aangedaan waar ze later veel last van kan hebben... En Susanne: Isabel is nu 5 dus ze heeft het goed zelf kunnen beslissen.
Ik vind het ook erg mooi staan, maar ook Nikky krijgt ze nog niet om de reden die Jolanda aangaf. Maar het blijft wel erg mooi
dat heb ik ook altijd gezegt Ameé was 2 toen ze begon met amie belle amie belle zij doet auw hoor (tja ben eerlijk tegen mijn kids ) maar ze liet zich niet weerhouden daardoor amie belle ok wij naar de stad DA drogist toen der tijd want veel juweliers schieten niet onder de 4 jaar teminste toendertijd eerste bel was auw tja had haar gewaarschuwd gemeen he maar na getroost te worden en de bel aanschouwen de tweede en wat denk je blijft dat rot ding (oorbel dus) in het apparaat hangen ow jee brulle natuurlijk en nog maar één oorbel heb veel moeite moeten doen en had al zoiets nah anders andere keer maar maar die meiden hebben haar weten te sussen en toen de tweede bel die ging wel goed pppfffff maar wederom brullen tja twee jaar vond het heel dapper aan de overkant was intertoys omdat ze zo'n grote meid was mocht ze van mama iets uitzoeken toen was het leed al snel vergeten en thuis heel trots papa kijkkkkk amie belle speeltje was niet eens meer interresant maar de belle wel
goede avond mijn vraagje is waar hebben jullie oorbellen laten schiten bij jullie dochtertje want ze willen het niet doen bij mijn dochtertje van 2 jaar alavst bedankt gretha