Hoi Dames, Ik heb wat input nodig. Deze naam staat in onze top 3, maar ik twijfel heel erg over de spelling. Daarom even een poll aangemaakt, wie wil helpen beslissen
Wij neigen namelijk ook meer naar deze schrijfwijze. Maar vind Isabel ook wel leuk.. Lekker twijfelen Thanks voor de input!
Gestemd op Isabelle, Isabella vind ik ook mooi maar voor een getint kindje. (al kunnen jullie dat natuurlijk ook zijn haha, dan dus Isabella)
Voor mij ligt het echt compleet aan de uitspraak die je wilt of het mooiste vindt. Ik vind dan Isabelle het mooiste.
Ik heb gestemd voor I.sabella Onze dochter heet zo en wij vinden het mooier op zn italiaans dan frans. We hebben afgelopen 6 jaar nog geen andere I.sabella gehoord, wel vaak isabel. Het is natuurlijk ook belangrijk wat mooier klinkt met jullie achternaam.
Ik vind alle versies iets moois hebben. Ik denk dat het ook afhangt van evt tweede naam en / of achternaam. Wat 'loopt' het lekkerste? Helaas heet mijn schoonzus Isabelle. Altijd een mooie naam gevonden om zelf te gebruiken, en vernoemen is me even teveel eer
Isabelle is voor mij de mooiste versie, anders voelt het niet helemaal "af" hoewel ik hem hetzelfde uitspreek als Isabel. Zou je dit zelf ook doen, of zeg je dan echt Isabel-LE?