Mooie naam? Je zegt Isadoor. Isora las ik laatst ook. Vond ik ook wel wat hebben, hoewel het me ook een beetje aan een hotelketen op een canarisch eiland ofzo moet denken . Maarja....Misschien heeft iemand iets aan deze bijdrage ter inspiratie
Ik moet er een beetje aan wennen... Nooit van gehoord. Maar ik zou er best aan kunnen wennen. Al zou ik het - als het mijn dochter zou zijn - dan telkens gaan afkorten naar Isa.
Doet mij denken aan een plaatsnaam ofzo. Vind t niet zo.. Isabeau, Isabella, Lizelore, Dolores, Isobel...
Ik vind het wel een beetje verwarrend, ik las het als Isadoree. Niet als Isadoor. Ik heb er niet zoveel mee, maar smaken verschillen, als dit voor jou de naam is, doen.
Ik vind het opzich wel een leuke naam, zou het alleen zo uitspreken zoals het er staat dus met een 'e' op het eind. Niet de lange eeee, maar meer als 'u' dus.
Hele mooie naam, waarschijnlijk zal het door veel mensen afgekort worden naar Isa. Verder zou ik het uitspreken zoals je het schrijft en niet als Isadoor.
Mooi! Isolde vind ik ook zo mooi Oh zie nu dat uitspraak Isadoor is, ik had het als Isadoreh uitgesproken maar vind Isadoor ook niet slecht
Supermooi! Ik las eerst ook Isadoruh, maar jouw gewenste uitspraak bij deze spelling kan ook heel goed!
Ik ken de naam niet, maar ja leuk! Ik vind het wel een chique naam, in het rijtje van frederique, madeleine, amelie. Maar das niet negatief.
Dacht juist aan dat luchtje J' adore dus snapte je uitspraak wel. Vindt het een hele mooie klassieke naam.
Ik kan er niet aan wennen, sorry. Isadora Paradijsvogel blijft maar door mijn hoofd schieten. (Fabeltjeskrant)
Ik las de naam wel zoals je 'm bedoeld. Op zich vind ik de naam niet lelijk, maar heb ik wel wat moeite met eht stukje -dore. Maar dat is kwestie van peroonlijke smaak. Zou zelf liever gaan voor Isabeau