neerslachtig

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door krijgsman83, 15 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krijgsman83

krijgsman83 Nieuw lid

15 jul 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Verloskundigen,

Ik ben nu 15 weken zwanger en alles gaat voor zo ver ik weet goed. Ik heb niet echt last gehad van misselijkheid of van andere klachten de eerste 13 weken. Nu had ik een kamertje gevonden tweedehands en die heeft mijn man opgehaald, maar toen hij ermee thuis kwam voldeed hij niet aan mijn verwachtingen op dat moment. Ik voelde me heel erg schuldig want mijn man heeft er 2.5 uur voor moeten rijden, maar ik heb heel erg gehuild, en raakte een soort in paniek. Dat kamertje is namelijk prima. Ik heb die nacht een aantal keren overgegeven en ik heb nog af en toe als ik naar het kamertje kijk dat ik misselijk wordt. Nogmaals het kamertje is prima. Ik ben nu een week verder en ik kan nog steeds wel janken. Ik vindt het rot om naar boven te gaan omdat ik dan het kamertje zie en heb heel erg de neiging om te ontkennen dat ik zwanger ben door uit huis te gaan. Ik kan gewoon niet echt ervan genieten en ben opgefokt en angstig. Het ene moment meer als het andere, maar toch. Ik heb al twee keer op het punt gestaan om mijn eigen verloskundige te bellen, maar toch maar niet gedaan. Is dit normaal, want ik vind dit echt niet leuk. We zijn 8 maanden bezig geweest om zwanger te raken en zijn heel blij dat we een kindje krijgen. Waarom krijg ik het nu opeens zo benauwd.

Sorry dat het zolang verhaal is geworden.

Groetjes
    E.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi Krijgsman83,

Vervelend voor je zeg! Je hormonen kunnen soms je gevoelens behoorlijk op zijn kop zetten!
    Ik wil je wel adviseren het tegen je verloskudnige te zeggen en evt eens met iemand te gaan praten hierover, je huisarts, maatschappelijk werk, psycholoog. Dat kan ontzettend opluchten!
    Vit B6 kan helpen het neerslachtige gevoel te verminderen.

Sterkte meis!
    Imke

Deel Deze Pagina