Ischias klachten met spiraal

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Mamamijn, 30 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Herkent iemand dit? Ik heb vorige week een spiraal laten plaatsen. Dit ging allemaal prima en verder geen gekke klachten. Alleen sinds vandaag speelt ischias op terwijl ik niks bijzonders heb gedaan. Ik had dit in m’n laatste twee zwangerschappen ook. Erg vervelend. Zou het mogelijk door de hormonen van het spiraaltje kunnen komen?
     
  2. sannekrul

    sannekrul Fanatiek lid

    9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    He ik had en heb ook ischias sinds de laatste zwangerschap een sinds ik de spiraal heb ervaar ik alleen nog maar meer pijn... dus ik kan je in jou verhaal vinden ( helaas) ik heb kyleena
     
  3. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Och jij dus ook, maar jouw klachten zijn gebleven na de zwangerschap? Bij mij was het eigenlijk zo goed als helemaal weg als ik eenmaal bevallen was.
     
  4. sannekrul

    sannekrul Fanatiek lid

    9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Ja hier zijn ze gebleven wel echt in mindere mate, maar sinds de spiraal echt heftig.. ik lees veel aparte bijwerkingen van spiralen... ben er dus totaal niet blij mee...
    Welke spiraal heb jij?
     
  5. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Met de koperspiraal had ik geen extra ischias klachten buiten de klachten die ik al had voor de spiraal. Ik had dus een spiraal zonder hormonen.
     
  6. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Ik heb de mirena. Vandaag gaat het goed. Maar heb wel gezegd dat als de klachten blijven ik hem eruit laat halen
     

Deel Deze Pagina