ischias?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door lovelyengeltje, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    volgens de vk heb ik beginnende ischias.

wie heeft daar ook last van.

als het erger word moet ik naar ceasar therapie

2. Twinkeltje

Twinkeltje Actief lid

4 jan 2008
    131
    0
    0
    Ik heb het ook. Had het ook bij de 1e zwschap. Toen had in Menschendieck. Nu fysiotherapie. Ze masseert dan mijn bil waar ik last van heb en dat werkte bij mij beter dan menschendieck.

Sterkte!

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb het ook, en krijg ook fysio. Die masseert mijn onderrug en de bovenkant van mijn billen, en ik doe oefeningen, maar of het echt helpt weet ik eigenlijk niet. De ene dag gaat het beter dan de andere dag. Als ik op een dag veel heb gelopen of huishoudelijk werk heb gedaan krijg ik pijn. Vooral 's nachts, als ik moet plassen, kan ik bijna niet uit bed komen van de pijn en stijfheid. Fietsen gaat nog wel goed, dan heb ik geen last.
    Ik denk dat het iets is dat je op de koop toe moet nemen tijdens je zwangerschap, en dat je het gewoon rustig aan moet doen. Sterkte!

4. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    dus jullie raden fysiotherapie aan ipv ceasar therapie?

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik had het al in het begin van de zwangerschap. Ben er nu helemaal vanaf door manuele therapie.

6. Twinkeltje

Twinkeltje Actief lid

4 jan 2008
    131
    0
    0
    Het heeft bij mij wel meer geholpen. Fysio behandeld de plek en ceasar geeft je tips voor houding (doet de fysio overgens ook) Tegenwoordig kun je zonder verwijzing naar de fysio toe.

Deel Deze Pagina